דילוג לתוכן המרכזי
בקריאה עיצוב חדרי רחצה
לכל המאמרים
הבא
הקודם

עיצוב חדרי רחצה

27/05/2021
3 דקות קריאה

איך לארגן את חדר הרחצה שלכם

בעזרת טיפים ארגוניים נכונים ומעט תחזוקה יומיומית, תוכלו לשמור על חלל חדר הרחצה שלכם מסודר ונקי לאורך כל היום, בכל יום. השתמשו בטיפים הבאים לעיצוב חדר הרחצה שלכם ועזרו לחדר הרחצה שלכם לעבוד כמו מכונה משומנת היטב.

מדפים מובנים

אחת מהדרכים הטובות ביותר לנצל כמה שאפשר את חלל חדר הרחצה המוגבל שלכם, היא להתקין מדפים מובנים. דבר זה מאפשר לכם למקסם את חלל האחסון על ידי שמירה של כל המוצרים היומיומיים שלכם בהישג יד. מדפים מובנים עובדים מצויין גם בתור ציפוי ועוזרים לכם לשמור על חלל חדר הרחצה מאורגן היטב ומסוגנן. אבן קיסר עובדת מצויין עבור מדפים, במיוחד באיזורי רטיבות כמו מסביב לאמבטיות, כיורים וברזים.

מתלה לעיתונים

לכל אחד מאיתנו יש טקס שירותים משלו, ואחת הדרכים הנפוצות ביותר היא להנות מקריאה בזמן שאנחנו שם. אם תפזורת של מגזינים וספרים ממלאת את אחורי מתקן הניאגרה שלכם, הגיע הזמן לשים אותם במקום מאורגן היטב כגון מתלה לעיתונים. רבות מיחידות אחסון אלו יכולות להתחבר בקלות לקירות, ארונות ואפילו אל מאוחרי דלתות בכדי ליצור שימוש טוב במרחב המוגבל.

עיצוב חדר רחצה

מתלה למגבות

מוטות למגבות מצויינים בשביל לתלות עליהם את המגבות הרטובות המשומשות שלכם, אבל מה עם המגבות הנקיות? מעצבי חדרי רחצה רבים משמיטים את החלק החשוב הזה של חדר הרחצה, או מניחים שמשתמשי חדר הרחצה פשוט ישלחו יד מתחת לארון השירותים, או לתוך ארון מצעים קרוב בשביל מגבות נקיות. מתלה מגבות מורכב לקיר הוא דרך מעולה למקסם מרחב, ליצור אחסון מתוחכם ולהוסיף לתפאורה של חלל חדר הרחצה שלך.

שקיות רשת

אספקה למקלחת יכולה בקלות למלא בניין בצלוחיות לסבון ומכלים למקלחת. זוהי הסיבה ששקית רשת או שתיים למקלחת, הן רעיון טוב לאספקה היומיומית שלכם למקלחת. שקית רשת היא מציאה מעולה עבור כל תכשירי הרחצה, קצפי גילוח ובקבוקי שמפו, והיא יכולה להירטב במקלחת ועדיין להתייבש בקלות בכדי למנוע טחב או צמיחת עובש.

עיצוב חדר רחצה

חוק שנה אחת

רעיון מצויין הוא לעבור על כל אספקת חדר הרחצה של​כם פעם בשנה ולזרוק את כל האספקה שהתקלקלה או שתופסת יותר מדי מקום. הכלל הבסיסי לאספקת חדר הרחצה הוא: אם לא השתמשת בזה למעלה משנה – זרוק את זה!

עיצוב חדר רחצה

מארגני מגירה

אביזרים לשיער, תכשירי איפור וסיכות ראש , לכולם יש דבר אחד במשותף – קל לאבד אותם בתוך מגירה. שימוש במארגני מגירה למוצרי חדר הרחצה הקטנים והיומיומיים שלכם, היא דרך מתוחכמת לאחסן את כל המוצרים האלו מבלי שיתערבבו יחדיו בערמה אחת מבולגנת.

מכשירים אלחוטיים

אם ברצונכם להקטין את ארון השירותים אשר עמוס במייבשי שיער, מגהצים ומכשירי חשמל נוספים שמוחברים לשקעים, חשבו על מכשירי חשמל אלחוטיים בכדי להרוויח עוד מקום. קופסת האחסון / המטען הייחודי שלהם עוזרים להחזיק את מכשירי החשמל היומיומיים של חדר הרחצה מחוץ לדרך, אך עדיין בהישג יד כך שתוכלו להשתמש בהם בקלות כשתצטרכו אותם, מבלי לחפור אותם החוצה מתחתית מגירה או ארון.

עיצוב חדר רחצה

ארון שירותים כפול

האם אי פעם שמעתם את הביטוי "שני ראשים טובים יותר מאשר אחד"? ובכן, אותו הדבר נכון לגביי כיורים : שני כיורים טובים יותר מאחד – במיוחד בחלל של חדר רחצה משותף. הכפילו את הכיורים שלך, ותרוויח​​ו עיצוב חדר רחצה בעל מרחב אחסון כפול ומקום בארון השירותים שלכם, דבר שייאפשר לכם לארגן את חלל חדר הרחצה המשותף שלכם בקלות.

מחפשים עוד רעיונות לחדר הרחצה שלכם? היכנסו לגלריית חדרי הרחצה שלנו