דילוג לתוכן המרכזי
בקריאה אבן קיסר גאה להציג: אחריות לכל החיים
לכל המאמרים
הבא
הקודם

אבן קיסר גאה להציג: אחריות לכל החיים

27/05/2021
2 דקות קריאה

מערכת אתר אבן קיסר

לקראת השקת תעודת האחריות הכי אחראית בסביבה, דיברנו עם ענבר, מנהלת שירות הלקוחות של אבן קיסר, וקיבלנו ממנה פרטים על הבשורה המהפכנית שמופצת כבר בימים אלה ללקוחות החברה בישראל.  

אחריות לכל החיים – זו מחויבות רצינית.

"עם 30 שנות ניסיון במתן שירות ומיליוני לקוחות מרוצים, אנחנו בטוחים במוצר שלנו ובעובדים שעומדים מאחוריו, ולכן החלטנו להעניק אחריות לכל החיים על משטחי אבן קיסר החל מינואר 2018.
זו אכן מחויבות רצינית ואנחנו במחלקת שירות ישראל על כל נציגיה, מתכוונים במסגרת צעד חסר תקדים זה לתת מענה מקצועי לכל פנייה, ולספק ללקוחות שלנו את האפשרות ליהנות ממשטחי אבן קיסר לאורך שנים רבות".

אחריות לכל החיים - אבן קיסר

מה גרם לחברה לצאת במהלך הזה?
"כחלק מהיותנו חברה גלובלית, משטחי אבן קיסר נמכרים בכל רחבי העולם. מבחינת תקופת האחריות, השוק הישראלי נותר מעט מאחור ועד היום הענקנו אחריות ל-3 שנים בלבד.
לא אחת לקוחות היו נעזרים בשירות שלנו גם לאחר תום תקופת האחריות, ועם הזמן הבנו כי ההתקדמות שלנו בשוק לרמת מותג מוביל מחייבת גם התקדמות במשך תקופת האחריות.
לאור זאת החלטנו לצאת במהלך 'אחריות לכל החיים' ובכך גם יישרנו קו עם שאר לקוחותינו בעולם".

מניסיונך, מהו הדבר שלקוחות אבן קיסר הכי זקוקים לו במסגרת האחריות?
"הדבר שלקוחות הכי זקוקים לו במסגרת האחריות הוא ראש שקט. אני ממליצה לכל לקוח לוודא שהוא מקבל מהמתקין את ספח האחריות
ושולח אותו אלינו על מנת שפרטיו יהיו אצלנו במערכת. משם מובטח לכל לקוח טיפול מהיר ומקצועי בכל פניה אלינו".

איך מקבלים את האחריות? מה חשוב לבדוק?
"האחריות למשטחי אבן קיסר ניתנת אך ורק למשטחים שהותקנו על ידי מעבד שיש מורשה של אבן קיסר. את רשימת מעבדי השיש המורשים ניתן למצוא באתר שלנו בכתובת www.caesarstone.co.il, תחת 'נקודות מכירה', או להתקשר לשירות הלקוחות שלנו בטלפון 1-800-77-88-00. ביום ההתקנה על הלקוח לדרוש את ספח האחריות מהמתקין.
את הספח יש לשלוח אלינו במייל או בפקס, או להפעיל את האחריות בלשונית 'תעודת אחריות' באתר האינטרנט".

ענבר, עצה לסיום?
"אני ממליצה לכל לקוח שרוכש משטח חדש מבית אבן קיסר לוודא שהוא רוכש אותו ממעבד שיש מורשה של אבן קיסר, ומקבל ממנו ספח אחריות מקורי שלנו. משלוח הספח אלינו יעניק לכל לקוח את השקט הדרוש לו מבחינת איכות המשטח והאפשרות ליהנות ממנו לאורך שנים רבות".

אחריות לכל החיים - אבן קיסר