דילוג לתוכן המרכזי
בקריאה מוצרי חשמל לדלפק המטבח
לכל המאמרים
הבא
הקודם

מוצרי חשמל לדלפק המטבח

27/05/2021
3 דקות קריאה

6 מוצרי חשמל הכרחיים לדלפק מטבח

​בכל מטבח יש שטח דלפק מוגבל – חלקם יותר מאחרים – וברוב המקרים זהו משאב יקר שיש לנצלו בזהירות. כאשר רוכשים מוצרי חשמל למטבח שיתפסו משטחים מאוזנים יקרי ערך, עליך להיות בטוח שהם הכרחיים לפעילות השוטפת של המטבח. לפניך חלק ממוצרי החשמל ההכרחיים למטבח אשר יעזור לך להפיק את המירב ממשטח דלפק המטבח שלך.

מכונת קפה

במידה ואתה שותה קפה, מכונת קפה הינה הכרחית במטבח. מכונות אספרסו הן מצוינות בשביל לקבל זריקת קפה מהירה, והם קיימים עם מקציפי חלב על מנת להכין קפוצ'ינו ולאטה. מכונות קפה עם טפטוף אוטומטי מאפשרות לך להכין קנקנים גדולים לאורחים. הם מכינים קפה ברמה גבוהה, ולעיתים מגיעים עם מגוון אפשרויות על מנת ליצור את חווית הבישול המושלמת, כגון טיימרים מתכווננים, בקרת טמפרטורה, או אפילו זמני השרייה ניתנים לוויסות.

מוצרי חשמל לדלפק המטבח

טוסטר אובן

טוסטר אובן הוא מושלם למשפחות עם משטח מצומצם של דלפק המטבח, שאינן רוצות להגביל את אפשרויות הבישול שלהן. הטוסטר אובן מספק לך את כל מה שדרוש בשביל להכין טוסט בבוקר, ומאפשר חימום של מנות קטנות, הרתחה, או הכנת מנה שלמה לאחד, מבלי הצורך לחמם תנור שלם. יתרה מכך, ניתן להתקין אותו מתחת לארונות על מנת באמת לחסוך במקום, מה שהופך אותו לנכס עיקרי עוד יותר במטבח.

מוצרי חשמל לדלפק המטבח

מיקסר עומד

הישג הדגל של כל שף מתחיל הוא לרוב הרגע בו הוא מביא הביתה את המיקסר הרציני הראשון שלו, הנחשב לתמצית מכשירי החשמל לדלפק. דגמים רבים מגיעים עם תוספות שמאפשרות את הגיוון של ליצור מאפס מאכלים כמו פסטה ביתית, נקניקיות גורמה טריות או תערובת בשר טחון אישית. המיקסרים זמינים במגוון גדלים, צבעים ומגיעים בעוצמות משתנות. הם כוללים קערה ומגוון להבי ערבול לערבול, הקצפה או לישת בצק, מה שהופך אותם למובילים בשימוש מגוון לשטח שיש הדלפק במטבח.

מיקרוגל

אנשים רבים יגלו שרק כאשר המיקרוגל שלהם יפסיק לעבוד, הם יבינו עד כמה הוא חשוב להם. בנוסף ליתרון הברור של חימום מהיר, המיקרוגל יכול לשמש ככלי לבישול מלא של ארוחה טעימה שלא התחילה בקופסא במקפיא. ככל שמשפחות לחוצות בזמן נאבקו למצוא זמן לבשל ארוחות ביתיות, חברות התחילו לשווק תבשילים המיועדים להיכנס למיקרוגל בשילוב עם מתכונים שניתן להכין בו מהתחלה ועד הסוף. מיקרוגלים מגיעים במגוון גדלים המתאימים לחלל ולצרכים שלך, ובמגוון עשיר של צבעים, כך שהמיקרוגל יכול להתאים בקלות לעיצוב המטבח ולחלל הזמין.

בלנדר

בלנדר הוא הכלי המושלם להכנת ערבובים טעימים של פירות, קרח, גלידה וחלב, או מרקים ורטבים מעוררי תיאבון. הבלנדר מאפשר הגשת מרגריטות מרעננות כאשר מארחים אורחים, או הכנת שייק בריאות בבוקר, כאשר אתה לחוץ בזמן. הם תופסים שטח דלפק מינימאלי ומתפרקים לחלקים, דבר המקל על הניקוי. מרבית הבלנדרים מכילים מספר מצבים המאפשרים ליצור את המרקם המושלם לכל הערבובים הנוזליים שלך, והכל במכשיר אחד קטן ושימושי. בנוסף, הם מגיעים במגוון צבעים וסגנונות, מה שהופך את הבלנדר למוצר שימושי אשר משמש בנוסף ככלי עיצובי מושך.

מחתה

אחד ממכשירי החשמל הקטנים המגוונים ביותר הוא השילוב בין מחתה לבין מלחץ פניני. מכסה עם ציר נפתח לשני משטחי גריל שטוחים, מה שמאפשר ליצור כריכים בגריל, ואפלים, בשרים כמו המבורגרים ונקניקיות, בנוסף לאפשרות להכין ארוחת בוקר מלאה על המשטחים השטוחים שלו, הכוללת ביצים, בייקון ואפיפיות.