דילוג לתוכן המרכזי
בקריאה מטבחים לבנים​
לכל המאמרים
הבא

מטבחים לבנים​

07/04/2024
3 דקות קריאה

עיצוב מטבחים לבנים – יתרונות וטיפים שחשוב להכיר

עבור רבים, לבן הוא הצבע האולטימטיבי למטבחים. לבן הוא צבע היוצר אפקט של ניקיון ושל אלגנטיות ומאפשר להבליט בקלות את העיצוב ואת הצבעים האחרים שסביבו, גם אם הם מפוזרים בו בנגיעות קלות בלבד. מטבחים לבנים מצליחים לשדר יוקרה בלי לנקר עיניים, ולכן הם פופולאריים מאוד.
כאשר ניגשים למשימת עיצוב מטבח, שימוש נרחב בצבע הלבן, הוא טבעי. הניסיון מלמד שרוב האנשים מרגישים כי עדיף שהחלל שעתיד לאכלס שלל מאכלים, בצבעים מגוונים, יתבסס על רקע ניטרלי, שיוצר אווירה מרגיעה. בנוסף, הבחירה בצבע הלבן כדומיננטי, גם מאפשרת למטבח להיראות גדול, מרווח ומואר יותר ביחס לאפשרויות אחרות.

אי למטבח של משטח אבן קיסר דגם פורצלן 503
משטח שיש אבן קיסר פורצלן 503 Circa
מטבחים לבנים שיש אבן קיסר פורצלן דגם 501 snowdrift
משטח שיש אבן קיסר פורצלן 503 Circa

מטבחים לבנים בסגנונות שונים

חולמים על מטבח כפרי ברוח של פעם? אולי אתם מעדיפים דווקא מטבח שיזכיר מראה של חברת הייטק נוצצת? אין בעיה – מטבחים לבנים יכולים להתאים למגוון רחב מאוד של סגנונות עיצוב – ובחירה בבסיס לבן מעניקה לכם גמישות עיצובית רבה מאוד. כשאתם ניגשים למשימה של עיצוב מטבח חדש או עיצוב מטבח משופץ – אתם יכולים לבחור בעיצוב של מטבח לבן מודרני, מטבח לבן כפרי, מטבח לבן אקלקטי שמערבב כמה סגנונות וכו'. יתרון חשוב נוסף של מטבחים לבנים, הוא הגמישות שלהם. גם אם תרצו לשדרג את עיצוב המטבח שלכם בעוד כמה שנים, ולשנות את הסגנון שלו, מטבח לבן יאפשר לכם לבצע את השינויים בקלות יחסית.
גם מבחינת תמחור – יש לכם מנעד רחב מאוד. כיום, אפשר לייצר מטבחים לבנים תוך שימוש נרחב בעץ מלא ואיכותי, או באמצעות חומרים איכותיים במחירים זולים יותר, שעדיין מספקים את הסחורה. גם שינוי עתידי במטבח לבן, לעיצוב בסגנון חדש, ניתן לבצע בעלויות סבירות.

שדרוג מטבחים לבנים – פשוט וקל

מטבח לבן לחלוטין יכול לעורר אצל אנשים מסוימים תחושה מעט קרירה ואף מנוכרת. ניתן להימנע מכך על ידי שבירת האלמנטים הלבנים עם גוונים מנוגדים. אם אתם רוצים לשדרג את הנראות של מטבחים לבנים, שלבו בהם רכיבים עם צבעים מנוגדים – כדוגמת אי, שולחן אוכל, מדפים, ידיות מעוצבות, מתלים מעץ או ממתכת, מדפי תבלינים מושקעים, כלים יוקרתיים, רהיטים כהים כגון כסאות בצבעי עץ או שחור.
אפשרות אחרת, היא לשלב צבע ברצפה או בתקרה. שילוב שכזה, עשוי לעזור למסגר את הארונות, את הקירות ואת משטחי הדלפק, ולאפשר לחלל להיות מחולק בלי לשנות את הגוון הכולל שלו. כדאי לדעת שאין צורך לשנות לחלוטין את צבע הרצפה או התקרה כדי לגוון את התחושה בחלל הלבן – חומרים בעלי מרקמים שונים, מטילים צלליות ייחודיות, וכך יוצרים גוונים שונים של לבן.

אחת מהדרכים הטובות ביותר לשדרג מטבחים לבנים, היא באמצעות שילוב של משטחי עבודה איכותיים. תוכלו למצוא מגוון דגמים של אבן קיסר בעמוד הקולקציות, אשר משדרגים את עיצוב המטבח הלבן, עשויים מחומרי גלם מעולים, ומאפשרים מבחר עיצובים ונראות, שמתאימים במיוחד לבחירת מטבחים לבנים.
דרך נוספת להוסיף ניגוד למטבחים לבנים, היא באמצעות שימוש בארונות עץ. ארונות כאלה מסייעים להדגיש את האלמנטים הלבנים שיוצרים מעין מסגרת לארונות. אפשר לבחור גם בעץ בהיר וגם בעץ כהה, שכן חלק גדול מהאפקט נוצר בזכות המרקם. ומה באשר למכשירי חשמל? אפשרות טובה היא לבחור בכאלה שעשויים מפלדת אל-חלד. בחירה שכזו יכולה להדגיש את עיצובו של מטבחים לבנים באופן מדויק ומרענן.

דגם אטרה בלנקה 5112 אבן קיסר
5112 Aterra Blanca
דגם 5151 Empira White אבן קיסר
5151 Empira White

תכנון מראש – מפתח לעיצוב מוצלח

כדי לקבל מטבח לבן מושלם, מומלץ מאוד לתכנן מראש בקפידה את הבניה או את השיפוץ שלו. איך עושים את זה? אנחנו כאן בשבילכם. מוזמנים להכיר את האפליקציה של אבן קיסר, שמאפשרת לכם התנסות בעיצוב מטבח – ומאפשרת לתכנן עיצוב חכם ושלם, שמשלב את כל האלמנטים בחלל בקו אחיד ונקי. באמצעות הפלטפורמה , אתם יכולים להתאים את האלמנטים השונים במטבח כך שיצרו במרחב הרמוניה מושלמת.

בקבוק זכוכית ולימון על משטח Vivid White 1111 של אבן קיסר
משטח אבן קיסר דגם Fresh Concrete 4001