דילוג לתוכן המרכזי
בקריאה עיצוב חדר האמבטיה
לכל המאמרים
הבא
הקודם

עיצוב חדר האמבטיה

22/07/2021
2 דקות קריאה

איזון מושלם בין חדשנות וניסיון של שנים

בכל הנוגע בעיצוב חדרי אמבטיה, הצוותים שלנו ברחבי העולם צברו ידע רב במשך השנים. החלטנו לשלב את הידע הזה עם הטרנדים החדשים ביותר בעיצוב האמבט, כדי להביא לכם שלושה טיפים חשובים ביותר

הגיע הזמן לקחת את העניינים לידיים. תמיד התגאינו בכך שהמשטחים שלנו ידידותיים למשתמש, וכעת נראה שמעצבי האמבט והרהיטים החליטו לקפוץ על הטרנד. היום, יותר מתמיד, אם תרצו סגנון אישי של עיצוב האמבטיה האפשרויות העומדות לרשותכם מגוונות ופשוטות ליישום. כשמגוון אינסופי של חומרים למשטחים וסגנונות ריהוט נמצא ממש בקצות אצבעותיכם, הגיע הזמן לתת לחדר האמבטיה שלכם לשקף את החזון האמנותי שלכם.

חשוב ליצור מראה נקי כדי לקבל חלל נקי. הצוות שלנו מבין היטב את החשיבות של משטחים קלים לתחזוק ועיצוב פונקציונאלי. הטרנדים החדשים בעיצוב חדר האמבטיה מצטרפים לתפיסה הזו, שמים דגש על סגנון נקי ומינימליסטי ונמנעים מידיות ומתקנים לא נחוצים. חלק מהותי בטרנד הזה הוא מתן חשיבות לשיפור הפונקציונאליות של חדר האמבטיה, וחלוקה שלו לאזורים ברורים שיספקו צרכים מגוונים. לדוגמא, חלל אכסון לאיפור, והפרדה ברורה בין האזורים הרטובים והיבשים באמבטיה.

חזרה לשורשים. יחד עם הטכנולוגיה המתקדמת והחדשנות הסובבים אותנו, חדרי אמבטיה מספקים הזדמנות מצוינת לשלב מרקמים וחומרים טבעיים כדי ליצור סגנון עיצוב רגוע וטבעי. שלבו את הקשר האישי שלכם עם אמא-אדמה באמבטיה וצרו עיצוב במגע אישי, המביא את פלאי העולם שבחוץ לתוך הקירות, המשטחים, הריצוף והאווירה בחדר האמבטיה שלכם.

רוצים לקבל רעיונות? היכנסו לגלריית חדרי הרחצה של אבן קיסר