דילוג לתוכן המרכזי
בקריאה חיפוי אמבטיה
לכל המאמרים
הבא
הקודם

חיפוי אמבטיה

25/05/2021
2 דקות קריאה

רעיונות לאריחי קיר לאמבטיה

​בעוד חדרי רחצה רבים מרוצפים לחלוטין ועמידים למים, ברבים אחרים משתמשים בערבוב של כיסויי קירות ורצפה, ומנצלים שימוש בחומרים עמידים למים באופן סלקטיבי, רק באיזורים בהם הם נחוצים ביותר. דבר זה מאפשר שימוש בחומרים באיזורים אחרים, אשר עשויים להראות נורמלים בחדרים אחרים בבית, אך אינם קונבנציונלים בחדר הרחצה, כגון טפט, לדוגמה.

בסיטואציה כזו, חיפויי קיר הינם דרך מצויינת להגן על פני הקיר מלחות באיזורי רטיבות, כמו מסביב לכיור ולאמבט. לפניכם רשימה של חומרים שלעיתים קרובות נעשה בהם שימוש לצורך חיפוי קיר לחדר הרחצה, אשר יכולה לסייע לכם להתחיל בכיוון הנכון כשאתם בוחרים אריחים לחלל הרחצה שלכם. 

אבן קיסר

עמידה, נצחית ואלגנטית, אבן קיסר היא אחד מהחומרים הטובים ביותר לעיצוב חיפוי קיר. זמינה בצבעים החל מלבן בהיר ועד כהה ושוקלדי, אבן קיסר ניתנת לעיצוב אישי בכדי שתתאים לכל מיקום, תשתלב בכל סגנון ותרצה כל טעם.

תמונת אווירה אבן קיסר
שחר רוזנפלד אדריכלים. צילום שי אפשטיין

אריח זכוכית

תאורה טובה נדרשת בכדי לעורר קיר אריחי זכוכית לחיים. וודאו שאתם משתמשים בחומר דיוס לא חולי, אחרת אתם עלולים לשרוט את האריחים העדינים הללו בזמן התקנתם.

פסיפס אריחים

אם אתם מחפשים אריחי קיר בסגנון אומנותי יותר, אתם מחפשים פסיפס אריחים. מכיוון שניתן לעצב אריחים בכל צורה, צבע או מידה, אפשר בקלות להפוך אותם לכל תבנית או תמונה בהם חושק המשתמש. רב פסיפסי האריחים הינם פשוטים להתקנה ומגיעים מותקנים מראש על גבי רשת. פשוט מרחו את דבק הקיר שלכם והתקינו עליו את פסיפס האריחים בכל נקודה שתבחרו על כיסוי קיר חדר הרחצה שלכם.

תמונה אווירה פסיפס אריחים של אבן קיסר

אריח מזוגג

אריחים הינם נפוצים ביותר לכיסוי קירות חדר הרחצה. בין אם הם עשויים זכוכית, קרמיקה או חרסינה, חייבת להיות צורה כלשהי של אריחים בחלל חדר הרחצה. אך ברב הפעמים, הם ממוקמים בצורה קונבנציונאלית בתבנית משושה.
בכדי להימנע מהתבניות השגרתיות המשעממות והתפלות, אריחים מזוגגים יכולים לשמש כתחליף לאריחים קונבנציונלים לקירות. תבניות מזוגגות שוברות את הקווים האנכיים ועוזרות לכם לשבור את השגרה המונוטונית של אריחים קונבנציונלים.​​