דילוג לתוכן המרכזי
בקריאה יוצאים מהמטבח: משטחים שעושים גם לשאר החדרים חשק להתחדש
לכל המאמרים
הבא
הקודם

יוצאים מהמטבח: משטחים שעושים גם לשאר החדרים חשק להתחדש

26/07/2021
3 דקות קריאה

משטחי אבן קיסר ידועים בחדשנותם ובאיכויותיהם בחלל המטבח, אך לא רק בו. המשטחים הבאים יעשו גם לחדרים אחרים בבית שלכם חשק להתפנק

במטבחים רבים בישראל ובעולם ניתן למצוא את משטחי הקוורץ האיכותיים של אבן קיסר, אך לא רק שם. בזכות הגימורים, העיצובים, האיכות והעמידות, מצליחים המשטחים להתאים למגוון רחב של שימושים ולחללים שונים שהתחדשו בהם. תוכלו לפגוש אותם גם בחדרי אמבטיה, חדרי עבודה, משרדים, בתי מלון ובתי עסק מכל הסוגים. ובמילים אחרות, את הסטנדרטים והעיצובים של אבן קיסר תפגשו לא רק במטבח.

יוצאים מהמטבח: משטחים שעושים גם לשאר החדרים חשק להתחדש
היכולת לשחק ולהתאים בין מרקמים וחומרים מאפשרת ליהנות ממגוון רחב של סגנונות

שמירה על קו עיצובי ומיוחד

עיצוב במראה ה"טוטאל לוק" הפך לפופולרי מאוד בשנים האחרונות, בעיקר בשל אווירת ההרמוניה והאיזון שהוא יוצר בבית. קו עיצובי אחיד מאפשר לתת את הטון ולשמור על רצף וקשר בין כמה אלמנטים באותו החלל או אפילו בין חללים שונים. כך הוא מגדיר את הסטייל והאווירה, ויוצר חלל בעל נוכחות מודגשת שגם משתלב בצורה קוהרנטית ונעימה עם שאר חלקי הבית.

מאפייני הקוורץ, ממנו עשויים משטחי אבן קיסר, הופכים את המשטחים לקלים לעיבוד ולכיפוף, מה שמאפשר ליצור מראה המשכי של הריצוף בזכות התאמה מירבית בין אזורי המשטח לבין אזורי הריצוף והחיפוי. כאשר מוסיפים את היכולת לשחק ולהתאים בין מרקמים וחומרים בעלי מראה טבעי, מקבלים לא רק תוצאה איכותית אלא גם יכולת ליהנות ממגוון רחב של סגנונות – מודרני, מסורתי, כפרי ועוד.

יוצאים מהמטבח: משטחים שעושים גם לשאר החדרים חשק להתחדש
בזכות מיעוט החיבורים בין האריחים, חיפויי הקיר או הרצפה נוצר מראה נקי ואחיד

אין ספור אפשרויות בכל חדר

המשטחים המיועדים לחיפויי קיר מגיעים במגוון צבעים ועוביים, ומתאימים הן לכיסוי שטחים גדולים והן כמשטחים הצמודים לקיר. הגודל של המשטחים מצריך מעט חיבורים ויוצר מראה נקי, אחיד ומינימליסטי. גם בתחומי הריצוף והמדרגות ניתן לעשות שימוש נרחב במשטחי אבן קיסר, הן בשימוש ביתי והן בשימוש מסחרי.

וכמובן, אסור לשכוח את חדר האמבטיה. ריצוף האמבטיה או כל חדר אחר בבית, יכול לתת את הטון והבסיס לאווירה הכוללת. בשל העמידות הגבוהה של המשטחים בפני רטיבות והיותם אטומים והיגייניים ובזכות מיעוט החיבורים בין האריחים, משטחי אבן קיסר מושלמים לחדרי אמבטיה ומקלחונים, ויחד עם חיפויי הקיר או הרצפה מעניקים לחדרים הללו מראה נקי ואחיד.

יוצאים מהמטבח: משטחים שעושים גם לשאר החדרים חשק להתחדש
להשיג מראה ייחודי ומעניין עם משטחי אבן טבעית

איכות לאורך זמן

משטחי אבן טבעית מעניקים מראה ייחודי לחדר שבו הם ממוקמים, אך רבים מהם מועדים לשחיקה ולפגיעה בקלות. בזכות תהליכי העיבוד והחיזוק שעוברים משטחי הקוורץ של אבן קיסר הם מצריכים תחזוקה מינימלית, עמידים בפני שריטות, ולכן יעברו בקלות את ה"מבחנים" היומיומיים שמציבים להם כל בני המשפחה בכל חדר. השחיקה המינימלית מאפשרת לשמור על מראה נקי וחדש לאורך תקופה ארוכה גם במדרגות בתוך הבית או העסק וגם בחללים מסחריים. הגיע הזמן לניקיון? מים וסבון, או חומרי ניקוי עדינים, זה כל מה שצריך כדי לקבל תוצאות מבריקות.

המגוון הרחב של הצבעים והסגנונות, לצד החוזק והעמידות, מעניקים למשטחי אבן קיסר את היכולת להשתלב באופן טבעי בכל חלל פנימי. כדי להכיר את אפשרויות העיצוב ולהבין מראש איך ייראה כל דגם באמבטיה או בחלל אחר, תוכלו להיעזר באפליקציית Visualiser המאפשרת להתנסות ברעיונות עיצוביים שונים ולהפוך את הדמיון למציאות.