סופרברנדס 2011

חברת אבן קיסר ישראל נבחרה להיות סופרברנד לשנת 2011

​מידי שנה במהלך העשור האחרון, מוענק תואר סופרברנדס למותגי על, בעשרות מדינות בעולם, ביניהן ארצות הברית, אוסטרליה, דרום אפריקה, בריטניה ועוד.

תואר הסופרברנדס מוענק למותגים שהציגו פעילות מותגית מצטיינת בשוק המקומי בו הם פועלים. ארגון סופרברנדס העולמי מזהה ארגונים אלו בכל מדינה ומעניק להם את התואר, תוך ציון לשבח של המנהלים העומדים מאחורי פעילות זו. בנוסף, מוציא הארגון לאור בכל מדינה מהדורה מקומית של ספר הסופרברנדס, המכיל ניתוח מקרי מבחן שיווקיים ומקצועיים של מותגי העל הפועלים במדינה. החל משנת 2009 פועל ארגון סופרברנדס גם בישראל.

שיפוץ מוזיאון ישראל מתוך גלריית פרוייקטים מיוחדים של אבן קיסר 

תהליך בחירת מותגי העל מתנהל בכל העולם באותו אופן, התהליך בישראל כלל 3 שלבים:

  • הורכבה רשימת המותגים הבולטים בישראל במהלך השנה האחרונה, במגוון תחומים וענפים, הרשימה כללה מעל 2300 מותגים).
  • המותגים שברשימה דורגו ומופו ע"י צוות מומחים המונה מעל 70 מנהלים בכירים במשק, אנשי אקדמיה ופרסום.
  • נערך מחקר צרכנים בקרב מדגם מייצג ע"י מכון MarketWatch למחקרי שוק וסקרי דעת קהל, שבהתאם לתוצאותיו נבחרו המותגים להם הוענק תואר Superbrand בישראל.

שיש אבן קיסר זכתה השנה לראשונה בתואר הסופרברנדס לשנת 2011 והיתה אחת מ-60 חברות להן הוענק התואר השנה. כך הצטרפה אבן קיסר לראשונה למועדון היוקרתי של מותגי העל שזכו בתואר סופרברנדס בישראל. ב-18 בדצמבר 2011, התקיים טקס הסופרברנדס השנתי של ישראל. הטקס התקיים באגף החדש לאומנות במוזיאון תל אביב, בין אורחי הכבוד נכחו שר התקשורת והרווחה, ח"כ משה כחלון ומנכ"לים בכירים במשק הישראלי. במהלך האירוע הושקה גם המהדורה הישראלית של ספר הסופרברנדס של ישראל לשנת 2011, המכיל יותר מ-60 סיפורי מותג וקייס סטאדי'ס של מותגי העל של ישראל, ביניהם גם סיפור המותג של אבן קיסר בעברית ובאנגלית.