דילוג לתוכן המרכזי
בקריאה אבן קיסר סוחפת את המבקרים בתערוכת KBIS 2020
לכל המאמרים
הבא
הקודם

אבן קיסר סוחפת את המבקרים בתערוכת KBIS 2020

25/07/2021
2 דקות קריאה

שלושה פרסים וקולקציה חדשנית פורצת דרך: אבן קיסר פותחת עשור של חדשנות בתערוכת המטבחים והאמבטיות של לאס וגאס 

תמונה אווירה מתערוכת המבקרים KBIS 2020 אבו קיסר

למעלה מ־600 יצרנים וספקים הציגו את קולקציות המוצרים שלהם במרכז הכנסים בלאס וגאס ב־ KBIS, תערוכת המטבחים והאמבטיות הגדולה מסוגה בענף שהתקיימה בחודש שעבר.
כבכל שנה חילקו מארגני היריד פרסי הצטיינות, והשנה קטפה אבן קיסר שלושה מתוכם: פרס הביתן הטוב ביותר, פרס החדשנות ופרס בחירת הקוראים.

תמונה אווירה מתערוכת המבקרים KBIS 2020 אבו קיסר

לצד קולקציית המשטחים השחורה החדשה של החברה, אבן קיסר חשפה בתערוכה בבכורה עולמית את Solaris, קטגוריית מוצרים חדשה ופורצת דרך, שלראשונה מיועדת לחוץ. הקולקציה נחשבת לחדשנית במיוחד בכל הקשור לאיכות המשטח ולעיצוב שלו: היא מספקת לראשונה את נוחות השימוש המירבית עם משטחים חסינים בפני כתמים, קלים לניקוי, ועמידים לחשיפה לטווח ארוך של שמש (קרינת UV) ותנאי מזג אוויר שונים כמו גשם ושלג.

תהליך הפיתוח של המשטחים נולד כמענה לצורך לבשל, ​​לסעוד ולארח בנוחות במטבח שנמצא מחוץ לכותלי הבית. הם יכולים לשמש לקוחות פרטיים ומסחריים כאחד, במשטחי עבודה אישיים, בשולחנות אוכל ובמשטחי אירוח גדולים יותר. מבחינת עיצוב הקולקציה החדשה כוללת שלושה דגמים. דגם Palm Shade 515 במראה הקלאסי של שיש לבן, עם עורקים דויי פחם שחור על בסיס לבן חלבי, שמציגים תחכום עדין ועמוד. דגם Clearskies 406, עם בסיס אפור בטון חלק ומשטחי צבע זעירים, שמדמים מראה ארצי של משטח חלוקי נחל. דגם Midday 405 כולל משטח לבן ״חולי״ מקושט במשטחי צבע לבנים־אפורים ורכים, שמוסיפים מרקם ועומק לחזיתו הנייטרלית.

משטח 515 פורצלן אבן קיסר

יחד עם חשיפת קולקציית החוצות החדשה הוצגה בתערוכה גם הקולקציה השחורה, כחלק מהמענה של אבן קיסר לטרנד השחור שפרץ אל קדמת הבמה, כבש את עיצוב הבית כשחקן ראשי והפך לאחד הצבעים הדומיננטיים במטבח. שלושה דגמים חדשים הוצגו בביתן: 4735 Oxidian, עם האסתטיקה התעשייתית בדומה לחלודה אמיתית שעוברת תהליך חמצון; 5810 Black Tempal עם קומפוזיציה מורכבת של שכבות דמויות מינרלים; ו־3101 Piatto Black, בעל הגוון השחור העמוק.

כולם ביחד הוצגו בביתם שעוצב על ידי המעצב, הסופר ואיש הטלוויזיה הנודע, עטור הפרסים, נייט ברקוס, שהופעתו הראשונה הייתה בתכנית הטלוויזיה של אופרה ווינפרי בשנת 2002. ״שמחתי לשתף פעולה השנה עם אבן קיסר ב־KBIS״, אמר ברקוס. ״אבן קיסר הייתה תמיד מותג שאפשר לסמוך עליו, המציע עיצוב ואיכות גבוהים, במוצר שמאפשר לחיות את החיים האמיתיים״.

משטח חוץ 405 פורצלן אבן קיסר