דילוג לתוכן המרכזי
בקריאה 5 כללי זהב לבחירת מעבד למשטח המטבח
לכל המאמרים
הבא
הקודם

5 כללי זהב לבחירת מעבד למשטח המטבח

27/05/2021
2 דקות קריאה
בחירת מעבד למשטח המטבח
מטבח מצוין – מתחיל בבחירת מעבד משטחים מצוין

במסע החיפוש למציאת אנשי המקצוע הטובים ביותר – כמעט ואפשר ללכת לאיבוד. הדבר נכון לכל שוק, וגם בכל הנוגע לתחום מעבדי המשטחים למטבח, אותו גורם שיהיה בסופו של דבר אחראי על נראות המשטח ואיכות ההתקנה שלו. הגענו לאמיר מחברת 'שיש מזרחי' ויצאנו עם הדברים החשובים ביותר שכדאי לבדוק לפני שבוחרים מעבד:

1. שירות זה אחריות: מעמד רכישת המשטח למטבח הוא חשוב מאוד, אבל היום שלאחר הרכישה וההתקנה חשוב אף יותר. עסק שמבטיח לכם שירות ואחריות לאורך כל הדרך וגם מקיים, חייב להיות הבחירה הראשונה שלכם, בין היתר שירות לקוחות אמין ושירות טלפוני זמין הם מאסט.

וודאו בעת הרכישה שאתם מקבלים תעודת אחריות מקורית של אבן קיסר, שמציעה אחריות לכל החיים למשטחים.

בחירת מעבד למשטח המטבח
יפה יפה אבל וודאו שאתם מקבלים תעודות אחריות לכל החיים מאבן קיסר

2. היזהרו מחיקויים: בדומה לכל שוק, בין חומרי הגלם השונים קיימים חיקויים וזיופים שרק נראים טוב, אבל עשויים להתגלות כבעלי איכות ירודה בהמשך. משטח דמוי אבן קיסר יכול לבלבל לרגע,לכן חפשו את המדבקה של אבן קיסר בגב המשטח – שכוללת את מספר תעודת הזהות שלו ומבטיחה את היותו מקורי.

בחירת מעבד למשטח המטבח
זכרו – אחריות לכל החיים, שירות ומקוריות    

3. לראות ולהרגיש: שיטוט וירטואלי בין עמודי אתרים ודפי הפייסבוק הוא דרך מצוינת לקבל השראה והצצה לעולם האפשרויות הבלתי מוגבל כמעט של עיצובי המטבח. אבל – אל תוותרו על הגעה פיזית לבית העסק כדי לראות ולהרגיש את המשטח בידיים.

מצאו כאן את המעבדים המורשים הקרובים לביתכם >>

4. יש מומחה בקהל: תקלות בעולם משטחי המטבח עשויות להופיע כתוצאה מעיבוד או התקנה לא מיומנת. לכן – בחרו בעסק שנותן לכם פתרון בדמות מתקינים מומחים ובעלי ניסיון, שכן למיומנות המקצועית במקרה זה ישנה חשיבות רבה לתהליך כולו.  

בחירת מעבד למשטח המטבח
מנעו תקלות שנגרמות מהתקנה לא מיומנת – בחרו מעבד מומחה

5. קבלה בבקשה: זה אולי נראה מובן מאליו, אבל מדובר בפרט שחשוב לזכור – את מסמך הקבלה חובה לשמור כדי לקבל את האחריות המקורית. מיותר לציין שהשימוש בקבלה גם מעיד על עסק מסודר שתרצו לקנות ממנו. וודאו שקיבלתם את הקבלה ואם לא – אל תצאו בלעדיה.

wולסיכום, בעת בחירתכם במעבד משטח הקפידו על קבלת אחריות לכל החיים, בחרו באנשי מקצוע מומחים להם ותק וניסיון שמקבלים במקרה זה חשיבות רבה, וכמובן הגיעו לחנויות ולאולמות התצוגה כדי לראות את המשטח ולקבל השראה ורעיונות לעיצובים.

והנה רשימת המעבדים המורשים שתסייע לכם בבחירת המעבד הקרוב אליכם >>