דילוג לתוכן המרכזי
בקריאה הולכים לעיבוד? כך בוחרים את מעבד השיש למטבח
לכל המאמרים
הבא
הקודם

הולכים לעיבוד? כך בוחרים את מעבד השיש למטבח

26/07/2021
4 דקות קריאה

אנחנו רוצים אותו מקורי, אמין ושיהיה שם בשבילנו לאורך שנים. כן, אנחנו מדברים על המשטח במטבח שלכם, ואם הדמיון שלכם הפליג למחוזות אחרים, זה כנראה בגלל שגם אתם מייחסים לו חשיבות רבה במראה הסופי של המטבח ובחווית הבישול והאירוח שלכם.
הדרך אל משטח איכותי ומרשים מתחילה בבחירת דגם ועוברת מיד אל ידיו של מעבד שיש. הוא זה שיעבד את המשטח לתצורתו הסופית בהתאם למבנה המטבח שלכם, יתקין אותו ולאחר האישור שלכם יעניק לכם את תעודת האחריות של אבן קיסר – תעודה שמבטיחה לכם אחריות לכל החיים ושירות תיקונים עד הבית.
אז כן, התפקיד של מעבד השיש חשוב מאוד והשאלה הבאה היא איך בוחרים אחד כזה ומה כדאי להביא לפגישה איתו? יצאנו לבדוק, הישארו איתנו.

עובד במפעל בתהליך ייצור של משטחי אבן קיסר

מעבד מורשה
הדבר הראשון שצריך לבדוק לגבי מעבד השיש הוא ההסמכה שלו לשווק ולעבד משטחי אבן קיסר. איך יודעים? פשוט נכנסים לרשימת המעבדים המורשים באתר ומחפשים אותו שם.
לעיתים, גם מעבד שלא מופיע ברשימה מורשה לספק לכם את האחריות למשטח אבן קיסר שרכשתם ובמקרה כזה שווה ליצור קשר עם שירות הלקוחות כדי לאמת את זה.

משטח מקורי
את המשטחים שלנו רבים מנסים לחקות, ואנחנו לא לוקחים את זה כמחמאה, אלא כדבר רציני ביותר. המשטחים המקוריים שלנו פותחו בתנאי מעבדה, מכילים חומרי גלם איכותיים, מיוצרים במפעל שלנו ועוברים בדיקות איכות ידניות וקפדניות. אחד אחד ובאופן פרטני. בסוף, הם נחתמים בחותמת המותג שלנו ונשלחים אל נקודות המכירה. כל אלה מבטיחים לכם את הסטנדרט הגבוה ויעמדו ברף הציפיות שלכם.
כדי לוודא שהמשטח שתרכשו יהיה מקורי, אפשר פשוט להסתכל על הגב של הלוח ולחפש את החותמת Caesarstone בצירוף המספר הסידורי של הלוח. אם נאמר לכם שהלוח הוא של אבן קיסר אך לא מופיעה החותמת, מומלץ ליצור איתנו קשר לבירורים.
 
התוצאות בשטח
כל עוד בחרתם ספק מורשה, אתם יכולים להיות רגועים שהוא יספק לכם את המשטח האיכותי והאמין ביותר, ועכשיו נותר לכם לבדוק את רמת העיבוד והשליטה שלו בסגנונות העיבוד.
כמו כל איש מקצוע, גם למעבדים יש סגנונות שהם טובים בהם יותר וכאלה שפחות. מעבד מקצועי ואמין הוא כזה שמגיע לרמת גימור גבוהה ושולט בסגנון שאתם אוהבים.
המבחן פה הוא מבחן העין. בקשו לראות עבודות קודמות ובחנו את רמת הגימור שלהן, את גימור הקנטים ואת התחושה הכללית שהמשטח מייצר. בקשו המלצות ושוחחו עם לקוחות כדי לברר מה היתה רמת השירות והעמידה בזמנים.

אחרי הקנייה
לאחר השלבים האלה ובחירת המשטח המעוצב החדש שלכם (שיהיה במזל), מגיע שלב ההתקנה.
אחרי שהמתקין סיים את עבודתו, הגיע זמנכם לבחון את העבודה ולוודא שהיא בוצעה כמו שצריך. כדי לעשות זאת, עברו על המשטח ובדקו שהוא נקי וחף מפגיעות, בדקו שהכיור מודבק כמו שצריך ושאין נזקים לקירות או לשאר החיבורים בעקבות ההתקנה. אחרי שסיימתם את הבדיקה שלכם והכל עבר כמו שצריך, זה הזמן לקחת את החשבונית שקיבלתם ולהפעיל את האחריות דרך האתר של אבן קיסר.

שירות לחיים
המשטח החדש שלכם יקבל שירות צמוד מטעם הטכנאים המקצועיים שלנו. במקרה שתגלו פגם במשטח עצמו, אנחנו נשלח אליכם טכנאי שיבצע תיקון אומנותי שישומר על העיצוב הקיים ולא יפגע באיכות המשטח. הכל, כדי שתמשיכו להיות מרוצים מהבחירה שלכם ושלא תפסיקו לצבור חוויות חדשות – במטבח החדש והמעוצב שלכם.

עובד במפעל בתהליך חיתוך של משטח אבן קיסר

לעזור למעבד לעזור לכם

3 דברים יהפכו את הפגישה שלכם עם המעבד להרבה יותר תכליתית ומועילה:

  1. סוג משטח
    הבחירה העיקרית שלכם היא בין שני סוגי משטחים: קוורץ ופורצלן. משטח הקוורץ עמיד מאוד, ויש לכך סיבה. הקוורץ הוא החומר השני בחוזקו אחרי יהלום, ידוע ביכולת העמידות שלו בפני שריטות ובקלות הניקוי והתחזוקה שלו. משטח הקוורץ מתאים בעיקר למשפחות עם ילדים, כאלה שהמטבח שלהם פעיל ועובד לא מעט. האחריות למשטחי קוורץ היא לכל החיים.

לאפשרות השנייה, משטח הפורצלן, יתרונות של עמידות גבוהה לחום ולכתמים. רוב משטחי הפורצלן מהודרים ומרשימים ותורמים לפן העיצובי של המטבח כולו. האחריות למשטחי פורצלן היא ל-12 שנים.

  1. דגם רצוי
    מעבדים אוהבים לקוחות שמגיעים עם דגמים מוכנים, ואנחנו יכולים רק להזדהות. להגיע לפגישה עם 2-3 דגמים מראה על רצינות, מכניס את היעוץ של המעבד לקונקרטיות מבורכת ומאפשר לכם לקבל הצעת מחיר מבוססת.

אנחנו מבינים שלעצב מטבח יכול להיות דבר מסובך, ולכן כדי להבין מה עובד בשבילכם תוכלו לענות על כמה שאלות קצרות ולגלות מה הסגנון העיצובי שלכם ואילו דגמים עונים לו. בנוסף, תוכלו לבקר בדף הקולקציות באתר אבן קיסר ולהתרשם מהסגנונות השונים.
כדי לראות את הדגמים שאהבתם בגודל מלא ואיך הם ישתלבו עם הארונות, האביזרים והצבעים השולטים במטבח שלכם, פתחנו את אבן קיסר concept house – מתחם עיצוב חוויתי וייחודי מסוגו בארץ. ב-concept house תוכלו לראות איך הבחירות העיצוביות שלכם מתחברות והמטבח שלכם מתעוררות  לחיים במערכת ההדמיות משוכללת.
אחרי שאתם בטוחים בבחירה שלכם, אפשר לגשת אל המעבד.

3. מידות
מעבד השיש יעריך את עלות העבודה לפי המידות שתספקו לו. הן לא צריכות להיות מדויקות על הסנטימטר, אלא הערכה כללית של גודל המטבח ושרטוט קיים שלו יעזרו מאוד. המבנה, הגדלים והדגם יאפשרו לו להוציא לכם הצעה ברמת דיוק גבוהה, ולכם לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר.

אחריות לכל החיים - אבן קיסר