דילוג לתוכן המרכזי
בקריאה מאחורי הקלעים של קולקציית חלוקי הנחל
לכל המאמרים
הבא
הקודם

מאחורי הקלעים של קולקציית חלוקי הנחל

11/05/2022
3 דקות קריאה

הקולקציה החדשה של אבן קיסר נוצרה בהשראת הצורה והטקסטורה הייחודית שמעניקים כוחות הטבע לחלוקי־נחל. ״זו חזרה לקווים פשוטים, צנועים, עם פרשנות מתוחכמת שמתאימה את עצמה לרוח הזמן״, אומר המעצב הראשי של החברה

הקולקציה החדשה של אבן קיסר נוצרה בהשראת הצורה והטקסטורה הייחודית שמעניקים כוחות הטבע לחלוקי־נחל. ״זו חזרה לקווים פשוטים, צנועים, עם פרשנות מתוחכמת שמתאימה את עצמה לרוח הזמן״, אומר המעצב הראשי של החברה

חלוקי נחל מושפעים מתנועת המים והרוח, האדמה והשמש. לכל חלוק־נחל צורה ייחודית וטקסטורה משלו, וכך הוא אוגר בתוכו את כוחות הטבע שעיצבו אותו לאורך השנים. כשאנחנו מרימים חלוק־נחל ועוטפים אותו בכף ידינו, אנחנו יכולים ממש לחוש במסע שהוא עבר.

״בחלוקי נחל יש משהו צנוע ונגיש, אבל גם יוצא דופן״, אומר מור קרישר, המעצב הראשי של אבן קיסר. ״את תהליך היצירה המורכב שלהם, והשינוי שהם עוברים עם הזמן, אנחנו מקבילים לתהליך צמיחת הידע והתפתחות הטכנולוגיות שלנו, שעל בסיסם ובזכותם יכולנו לפתח ולייצר את הקולקציה החדשה. אנחנו מוסיפים את המגע הייחודי שלנו, את העידון המתבקש, עד שמתקבל משטח העבודה המושלם לבית שלך״.

כפי שמרמז שמה, חלוקי הנחל- מקולקציית 2022 של אבן קיסר – מציעה מראה ששואב השראה מהחלקים היסודיים והבסיסיים ביותר של הטבע. את החזרה לבסיס וליסודות אפשר למצוא בשנים האחרונות לא רק במטבח – או בסביבה הביתית – אלא גם בעולמות נוספים של עיצוב, אופנה ולייפסטייל. ״זו חזרה לקווים פשוטים, צנועים, עם פרשנות מתוחכמת שמתאימה את עצמה לרוח הזמן.

״התקופה האחרונה גרמה לכולנו להבין איפה אנחנו נמצאים ביחס לטבע״, מוסיף קרישר. ״מה שעוטף את הקולקציה החדשה הוא המפגש של כוחות טבע שונים, שנתנו את ההשראה לקולקציה החדשה שלנו״.

מגמה זו משתלבת גם עם הרצון להכניס את הטבע למרחב הביתי, שבא לידי ביטוי גם בחיבור החוץ לחללי הפנים, כמהלך טבעי ומתמשך. ״אנחנו לא רוצים לשם את הטבע בקופסה; הטבע הוא חלק מאיתנו ואנחנו ממנו, יש לנו אינטראקציה איתו, ואנחנו יכולים לקבל ממנו השראה ולהשתמש במאפיינים שלו, בזכות החדשנות והפיתוחים פורצי הדרך שלנו״.

הקולקציה החדשה מאופיינת בעיצובים רגועים, נינוחים ופשוטים למראה, ובסקאלת צבעים שנעה ממשטח בהיר, כמעט לבן, במראה טרנדי ובגימור מט או מבריק; דרך גווני אפור שונים – כמו אפור קר או אפור במראה בטוני חם, עם שקיפות ועומק; ועד לאפור הכהה במיוחד, שקיבל אף הוא פרשנות עדכנית.

התוצאה הסופית היא משטחי עבודה שבמבט מרחוק עשויים להיראות בגוון חלק ואחיד, אולם מבט מקרוב יגלה ניואנסים שיוצרים מראה משתנה, בדומה למנעד הגוונים שקיים בטבע. כל אחד ממשטחי החלוקי נחל כולל שני גוונים השונים זה מזה בניואנסים דקים המשתלבים יחד ומודגשים על ידי נימים עדינים.

הבדלי הגוון המעודנים מייצרים מראה אסתטי מובחן, ומאפשרים ליצור משחק בין הנראות הרגועה למראה של המשטח, לבין צבעים וגוונים נוספים שאפשר לשלב לצידם – באביזרים המשלימים, בארונות המטבח או בקירות. השימוש הנקודתי והמדוד בצבעוניות עזה או בהדפסים ססגוניים, מאפשר שמירה על מופע מתון ושקט בעיניים, עם נקודה מובחנת של צבע, ללא יצירת רעש ויזואלי מיותר.

״הידע הטכנולוגי שרכשנו לאורך השנים מאפשר לנו להציג קולקציה חדשה שמציגה מראה פשוט לכאורה, אבל עם הרבה מחשבה מאחוריו״, מסכם קרישר. ״כל אחד משטחי ה־Pebbles עומד בפני עצמו כיצירה מוגמרת, וביחד הם מהווים סדרה ייחודית שמכניסה את אור השמש, הרוח והגשם ללב הבית שלך״.