דילוג לתוכן המרכזי
בקריאה 5 דברים שלא ידעתם על קולקציית מטרופוליטן של אבן קיסר
לכל המאמרים
הבא
הקודם

5 דברים שלא ידעתם על קולקציית מטרופוליטן של אבן קיסר

27/05/2021
2 דקות קריאה

היא טבעית אבל תעשייתית, שואבת השראה ממקורות שלא היינו מדמיינים ובעיקר כל כך יפה: הנה כמה סודות מאחורי הקלעים של קולקציית מטרופליטן של אבן קיסר

1. המסור, המים והחלודה

אחד ממקורות ההשראה החשובים שעומדים מאחורי הקולקציה החדשה הוא… היא… הוא… המסור. אותו מסור עצום ששוכן במפעלי אבן קיסר ואחראי לחיתוך המשטחים. על פי מעצב החברה, המראה של המסור, והחלודה העדינה שבה הוא מתכסה במגע עם המים בתהליך החיתוך, היוו את ההשראה ליצירת מראה החלודה שמלווה חלק מהעיצובים המיוחדים של השנה, כפי שאנחנו יכולים לראות למשל בדגמי ה – Excava 4046.

סכינים
ההשראה מתחילה כבר בשלב החיתוך.

2. מה שגדל על פסלים

אחת התופעות המעניינות בטבע היא הנחושת הירוקה שמקורה בהתבלות שנוצרת, במשך הזמן, על משטחים ממתכת ושמה פטינה או "מקרם מדברי" בעברית אם תרצו. אמנים רבים עושים שימוש בתופעה ובמראה ליצירות האמנות שלהם – וכך גם מעצבי הקולקציה שהתבוננו בתופעות הטבע הללו והפכו אותן למציאות עיצובית גם כן בדגמי Excava 4046 ובדגמים נוספים.

צבעים
פטינה, תופעת טבע ואמנות.

3. אור גדול מאיר הכול

יש לבן ויש לבן שבוהק בעדינות שמאיר את המטבח ובכלל, את היום. הדגם הלבן בקלוקציה 6011, יאיר את חלל הבית שלכם באור מיוחד, בזכות חלקיקי זכוכית שפזורים להם ונוצצים בתוך החומר.

אפקט צמצם מצלמה
להאיר את הבית ממקומות לא צפויים.

4. טיילור מייד אין

משטחי אבן קיסר, שידועים באחידותם, מפתיעים השנה עם נקודות מגע ייחודיות מאוד השמורות לכל משטח בעיני ובפני עצמו. העיצוב אחיד, הלוק מבוקר, האיכות זהה כמובן, אבל כל משטח מן הקולקציה החדשה מגיע עם טאץ' קטן ומיוחד משלו – עוד דבר אחד שלא ידענו עליו. אהבנו.

אביזרים משלימים
יש אבנים עם לב של אומן.

5. אחריות לכל החיים היא האחריות החדשה

אבן קיסר מציגה השנה חידוש מהפכני בתחום האחריות על משטחי השיש והוא: אחריות לכל החיים. החל מ3.2018 בדגמי הקוורץ ו- 6.2021 בדמי פורצלן, רכישת המשטחים תלווה בתעודת אחריות בעלת תוקף בלתי מוגבל, כאמור לכל החיים, מה שיספק ללקוחות שקט ואיכות לאורך זמן.

קולקציה צבעונית
יש זה לכל החיים!