דילוג לתוכן המרכזי
בקריאה ארץ החלומות של ג׳ונתן אדלר ואבן קיסר כובשת את IDS טורונטו
לכל המאמרים
הבא
הקודם

ארץ החלומות של ג׳ונתן אדלר ואבן קיסר כובשת את IDS טורונטו

26/07/2021
2 דקות קריאה

בתערוכת עיצוב הפנים השנתית (IDS) של טורונטו הוצג שיתוף פעולה חדשני של אבן קיסר עם המעצב ג׳ונתן אדלר, ״תמונת עננים״ סוריאליסטית וחלומית

בתמונה המעצב ג'ונתן אדלר עם מייצג מהתערוכת IDS בטורנטו

כשג׳ונתן אדלר החל לעבוד על שיתוף הפעולה שלו עם אבן קיסר, שהוצג בתערוכת עיצוב הפנים השנתית (IDS) של טורונטו, הוא אמר: ״מה יכול להיות טוב יותר מאשר להשתמש בחומרים חלומיים ליצירת סביבה חלומית? שום דבר״. ואמנם, כפי שאפשר לראות ב־Dreamland, התוצאה החלומית הצליחה להפתיע את באי התערוכה שרגילים בדרך כלל לפגוש את המשטחים של אבן קיסר בתצורות אחרות.

מייצג מתערוכת IDS בטורנטו

אדלר, שידוע בעיצובים מעוררי ההשראה והדמיון שלו – הבאים לידי ביטוי בפריטי ריהוט, נוי, טקסטיל, תאורה ועוד – יצר ממשטחי אבן קיסר פנטזיה סוריאליסטית, ״תמונת עננים״ שמימית שהציגה את הרבגוניות של הקוורץ דרך מגוון צבעים וטקסטורות. הוא אתגר את עצמו בעיצוב סביבה רכה באמצעות המשטחים, חומר הקשור לעתים קרובות יותר לקווים ישרים וזוויות חדות. כך, המיצב כלל בין השאר קשת ניאון צבעונית שקיבלה את פני המבקרים, עננים וברקים עשויים ממשטחי אבן קיסר, כמו גם עמודים ניאו־קלאסיים בהשראת עיר הנמל הרומית העתיקה קיסריה, שבסמוך אליה שוכן מפעל החברה.

בתמונה המעצב ג'ונתן אדלר עם מייצג מהתערוכת IDS בטורנטו

זו השנה השביעית שבה מתנהלת תוכנית המעצבים השנתית של אבן קיסר, שמאתגרת את הסטטוס קוו של השימוש הצפוי במשטחים על ידי שיתופי פעולה עם מעצבים בעלי שם מרחבי העולם, המציעים את נקודת המבט שלהם על משטחי החברה. שיתופי פעולה הקודמים שהוצגו אף הם מסביב לעולם כללו את טום דיקסון, סטודיו ננדו, חיימה חיון, סנרקיטקצ׳ר ואחרים.

מייצג מתערוכת IDS בטורנטו

אדלר, שמצטרף לרשימה המובחרת, השיק את המותג שנושא את שמו לאחר שהחליט להתמקד באהבתו הראשונה: כלי חרס. בשנת 1993 רשת בתי הכלבו היוקרתית בארניס רכשה את אוסף הסירים שלו, וחמש שנים לאחר מכן פתח את החנות הראשונה שלו בסוהו בניו יורק. כיום, המותג שנושא את שמו כולל חנויות, פרויקטים למגורים ומסחר בכל העולם, כולם ״שואפים ליצור חללי פנים יוקרתיים המעוצבים ברצינות, אך אינם לוקחים את עצמם יותר מדי ברצינות״.