דילוג לתוכן המרכזי
בקריאה הגנו על משפחתכם עם טיפים לחיטוי משטחים של אבן קיסר המבטיחים היגיינה מירבית
לכל המאמרים
הבא
הקודם

הגנו על משפחתכם עם טיפים לחיטוי משטחים של אבן קיסר המבטיחים היגיינה מירבית

26/07/2021
2 דקות קריאה

אבן קיסר מקפידה על היגיינה מרבית ומציגה משטח עבודה שאינו סופג, המאפשר חיטוי קל במטבח, בהשוואה למשטחי עבודה מחומרים אחרים. 
בניגוד למשטחי שיש וגרניט, משטחי קוורץ של אבן קיסר אינם נקבוביים ואינם סופגים לתוכם יותר מ-99% מחומרים כמו מזון, נוזלים או כל חומר אחר העלול לעודד צמיחת חיידקים מזיקים, עובש או פטריות. כיוון שהמטבח מהווה את מרכז הבית, חפצים שאינם היגייניים כמו מפתחות, טלפונים ניידים, ארנקים, קופסאות אוכל, תיקים, שקיות סופר, דואר וחפצים אחרים – עלולים להביא חיידקים לא רצויים למטבח. החדשות הטובות הן שבמקרה הצורך ניתן לחטא את משטח העבודה בעזרת תרסיסי חיטוי הנמכרים בחנויות, כאשר הצעדים הבאים מיושמים על בסיס קבוע, ניתן להבטיח שמירה על היגיינה מירבית במטבח. כך תוכלו להמשיך לבשל להנאתכם מבלי לסכן את עצמכם ואת יקיריכם.

3 טיפים איך לחטא משטחי עבודה ולשמור עליהם נקיים

  1.  אין צורך לשפשף

משטחי אבן קיסר הם קשים, לא נקבוביים ועמידים בפני כתמים, לכן אינכם צריכים לשפשף אותם או להשתמש בחומרי ניקוי אגרסיביים כדי להעלים כתמים.

  • כל שעליכם לעשות הוא להשתמש במים ובחומר ניקוי עדין או תרסיס ניקוי
  • נגבו את המשטח במטלית רכה
  • שטפו במים
  • יבשו עם מטלית רכה או מגבת נייר 
  1.  ניתן להשתמש במוצרים ידידותיים לסביבה

אם ברצונכם להשתמש בחומרי ניקוי בטוחים לסביבה, השתמשו בחומץ ובמים ביחס של 50/50.

  1.  אל תדאגו בנוגע לכתמים

כדי להסיר טביעות אצבעות, סימנים של ספלי קפה או כתמי מים, נגבו את המשטח בחומרי ניקוי ביתיים שאינם שוחקים. שימו חומר ניקוי על מטלית לחה, נגבו וייבשו עם מגבת נייר.
שמן שנשפך, רוטב סויה, קארי, אבקת כורכום, יין אדום, צבעי מאכל, איפור, דיו ואפילו טוש פרמננט וסימני מתכת ממפתחות – יורדים בקלות ממשטחי אבן קיסר. רססו חומר לניקוי ונגבו. אל תשכחו לשטוף ולנגב עד ייבוש.

קראו עוד על הטיפול והתחזוקה של אבן קיסר