דילוג לתוכן המרכזי
בקריאה אביזרי אמבטיה
לכל המאמרים
הבא
הקודם

אביזרי אמבטיה

25/07/2021
3 דקות קריאה

אביזרי אמבטיה הם דרך נפלאה לתת לעיצוב הכולל של החלל את הדגשים הייחודים שלכם. לא אחת, ובדומה לתכשיט בהופעה חיצונית, על ידי שילוב נכון של אביזרים לחדר אמבטיה ניתן לשנות לחלוטין את המראה של חדר הרחצה.

בשנים האחרונות, הטכניקות בעיצוב חדרי אמבטיה התפתחו בקצב מסחרר. בין השאר, מעצבי פנים רבים שמים דגש לא רק על הרהיטים הפונקציונליים שבחלל כגון כיורים מקלחונים ויחידות אחסון, אלא גם על שילוב אביזרים. למעשה, בדומה לעיצוב אופנה, גם בעיצוב חדרי אמבטיה
חשוב להכניס סטיילינג מוקפד, כי בסופו של יום "Accessories is Everything".
אספנו עבורכם מספר טיפים פשוטים ליישום, שיכולים להיות רלוונטיים לשיפוץ גדול ועד "מתיחת פנים" לחלל הקיים.

אביזרי אמבטיה, מתוך גלריית התמונות של אבן קיסר
אביזרי אמבטיה, מתוך גלריית התמונות של אבן קיסר

1. צבעוניות לפני הכל
חשוב שהאביזרים לאמבטיה יתכתבו עם פאלטת הצבעים, הסגנונות והטקסטורות של החלל כולו. הצבעוניות של האביזרים לאמבטיה יכולה לתת את הטון בגוונים עזים ומודגשים, בכדי לתת לחלל תחושה של אנרגטיות וחיות, במיוחד אם החלל הוא בהיר ברובו.

אנחנו מזמנים אתכם להתנסות בשילוב צבעים, מרקמים ומשקלים באפליקציית ה-Visualiser שפיתחנו במיוחד לטובת העניין. באפליקציה תוכלו לעצב הדמיה ממוחשבת של חדר האמבטיה על בסיס שינוי באלמנטים שונים כגון חיפויי קירות, ריצוף, ארונות, רצפת המקלחון ועוד.

אביזרים לחדר אמבטיה
אביזרים לחדר אמבטיה

2. טקסטיל
קשה מאוד "לחמם" את חלל חדר האמבטיה, משום שהוא בנוי לרוב מחומרים "קרים" כגון שיש, קרמיקה, חרסינה וכד'. הוספת אלמנטים מטקסטיל, יוסיפו חום לחלל. אפילו אלמנטים קטנים כגון מגבות או שטיחון אמבטיה, יכולים לחולל שינוי באווירה של החלל. אנו ממליצים במקרים של מקלחון המצריך מכם הגנה מפני התזת מים, לעשות שימוש בשכבה כפולה של וילון להשגת מראה חמים. שכבה ראשונה עשויה בד ניילון אטום למים, ואילו השכבה החיצונית עשויה בד טקסטיל "נושם". מומלץ להתאים בין שאר האלמנטים להשגת מראה הרמוני.

3. אחסון החלק הדומיננטי
חדר אמבטיה שמציוד באביזרי האחסון הנכונים ירגיש תמיד מסודר מאוורר ואפילו נקי יותר. אם עייפתם מלהפיל את השמפו בדרך לסבון, לחפש שוב ושוב את המגבת לייבוש הפנים, בזמן שאתם בעצם דורכים עליה אז אולי זה הזמן להשקיע בארגון האחסון בחדר האמבטיה.

חדר אמבטיה לרוב יהיה עמוס בחפצים ותמרוקים שלרוב נודדים בחלל האמבטיה, ונוטים לייצר באלגן. מעוצב ככל שיהיה חדר האמבטיה שלכם, לסדר ולארגון החפצים בו חשיבות מכרעת באופן בו העיצוב יהיה בולט לעין. השקעה נכונה של זמן ומחשבה בתכנון ורכישה של יחידות האחסון הנכונות, כאלו שגם יעבדו עם החלל ויחמיאו לו, מהווה חלק ניכר מהעבודה של יצירת חדר אמבטיה מסודר ומעוצב. לרשותכם מגוון פתרונות אחסון בגדלים שונים, המשתלבות כרהיט לכל דבר ועניין.

טיפ: חלוקה פנימית בתוך אזורי המידוף והארונות תעזור בניצול מירבי של שטח האחסון הנתון לרשותכם ונוסף על כך תיצור הגדרות ברורות לאן כל פרט קטן שייך. קופסאות סלסלות, ארגוניות לכלי איפור – עולם האביזרים לחלוקה פנימית של האחסון הוא עולם ומלואו מלא בפתרונות מעוצבים, שכיף מאוד לרכוש ולהתאים.

חדר רחצה אבן קיסר

4. ווי תליה ומתלים
הם אומנם אלמנטים קטנים בחלל, אבל בכוחם לחולל שינוי של ממש במלאכת ארגון חדר האמבטיה, ולא פחות חשוב מזה, השמירה על הסדר הקיים. נסו לבחור את החומר של הוו, כך שיתכתב על המראה הכללי של החדר. פלסטיק למראה יותר קליל, נירוסטה בגימור מבריק למראה אורבני ומהוקצע, או מתכת נחושת בגימור עתיק למראה כפרי. 

טיפ: אם אתם לא אוהבים לראות את המגבות תלויות בחדר האמבטיה לראווה, תוכלו לתלות אותן בשטח הפנימי של הארון באמצעות הוספת פתח אוורור בארון.

טיפ נוסף: אחרי שקדחתם בחרסינה מאוד קשה לחזור חזרה, בדקו על "יבש" את הגישה לוו התליה, לפני שאתם תולים אותו. 

לסיכום:

עיצוב חדר אמבטיה בעזרת אביזרים נלווים יכול בהחלט לשדרג את חדר הרחצה שלכם, ולא פחות חשוב לעזור לכם למלא את ייעודו של החדר הזה: להתפנק בסופו של יום. 

הקפידו לשמור על קווים נקיים ועל שפה עיצובית אחידה, וזכרו כי חלל האמבטיה הוא חלל קטן יחסית אשר כל פרט בו יכול להיות משמעותי. רוצים רעיונות לעיצובים וטרנדים חמים בחדר האמבטיה? כנסו לגלריית חדרי הרחצה.