דילוג לתוכן המרכזי
בקריאה למי קראתם סטנדרטי? כל מה שרציתם לדעת על שדרוג מטבח מקבלן
לכל המאמרים
הבא
הקודם

למי קראתם סטנדרטי? כל מה שרציתם לדעת על שדרוג מטבח מקבלן

27/05/2021
3 דקות קריאה

קנית דירה מקבלן זהו מהלך גדול ומרגש בחייה של משפחה ממוצעת. על פי רוב זה קורה לאחר חיפושים רבים. לאחר שהשקעתם זמן רב במציאת בית החלומות, הכירו את הכלים שילוו אתכם בדרך לעיצוב המטבח המושלם

בין המוני ההחלטות שתצטרכו לקבל בעת קנית דירה, נשאלת השאלה, האם להשאיר את הבית עם המטבח שהקבלן בחר בעצמו (על פי רוב, מדובר במטבחים פשוטים יותר, עם פרזול פחות איכותי ומיעוט במגירות ושטחי אחסון) או שתחליטו על שדרוג המטבח שיהיה פרקטי ונוח לעבודה, שיענה על הצרכים הספציפיים שלכם, ובאותה הנשימה גם ישקף את הטעם העיצובי שלכם.

במידה שהחלטתם על שדרוג המטבח, הכנו עבורכם כמה טיפים איך לצלוח את המשימה ואפילו ליהנות, כי בינינו, מה יותר כיף מלשדרג מטבח בבית חדש?

שדרוג מטבח
מטבח החלומות במרחק נגיעה. דגם מספר 1111

1. מתניעים את התהליך

זמן קצר לאחר שתחתמו על החוזה מול הקבלן, תקבע לכם פגישה ראשונה עם מתאמת שינויי דיירים. בפגישה יציגו בפניכם את המפרט הטכני של הדירה, לרבות הספקים שאיתם הקבלן עובד. בנוסף, יסבירו לכם על כל האופציות שעומדות בפניכם לשדרוג המטבח, ולשאר חלקי הבית. נכון, בשלב סגירת העסקה, איש המכירות הסביר לכם מי הם הספקים, ושמעתם שמות נחשבים, שמצלצלים מוכר מכל הפרסומות, אבל בפגישה הזאת תרדו לרזולוציה מדוקדקת של כל הפרטים, עד לרמת הדגם של משטח העבודההחיפויים ועוד.

שדרוג מטבח
ירידה לפרטים הקטנים. דגם מספר  4011

2. האותיות הקטנות

שימו לב שכל השינויים שאתם יכולים לעשות תלויים בהתקדמות קצב הבנייה. כלומר, אם מדובר בשלבים התחלתיים בבניית הפרויקט, ניתן לבצע שינויים יותר גדולים במבנה הדירה. במידה וקניתם את הדירה בשלב מתקדם יחסית, השינויים שניתנים לביצוע יהיו קוסמטיים בעיקר. לשמחתכם, את משטח העבודה ניתן לשדרג בכל שלב. גם כשארונות המטבח כבר עומדים על תילם.

3. הגודל לא קובע

בפגישת המכירה הקבלן יצייד אתכם בתכניות של הדירה. לשרטוט הזה נכנסים גם כל הרהיטים להמחשה. אבל, וכאן יש אבל גדול, קנה המידה של הרהיטים קטן יותר מקנה המידה של הבית עצמו. כפועל יוצא בשרטוט שאתם מחזיקים בידכם, הבית נראה הרבה יותר גדול ולכן אל תתכננו את הבית רק על סמך השרטוט הזה. בפגישה עם מתאמי הדיירים תקבלו את התכניות האמתיות של הבית ולא רק את תכניות המכירה המפתות.

מטבח מודרני
פרופורציות מדויקות. דגם מספר 5043

4. אל תשבו לבד בחושך

מסיבה זו בדיוק, אפשר להיעזר בשירותיו של מעצב פנים או מעצב מטבחים. הם יעזרו לכם לתכנן ולשדרג מטבח שיתאים בדיוק למידות הבית ולצרכים שלכם. וכמובן, כל זאת עם התחשבות בטעם העיצובי שלכם. יתרון נוסף, הוא שבעל מקצוע ידע מהם הדגמים האיכותיים שהקבלן נותן לכם, ומה מומלץ לשדרג. בשורה התחתונה זה יכול גם להוזיל עלויות.

5. אחריות. אחריות. אחריות

תוודאו שעל כל מוצר שאתם משדרגים, יש אחריות. לכן באבן קיסר השקנו אחריות לכל החיים עבור קהל לקוחותינו. זה יכול להתבצע מתוך בטחון מלא בטיב ואיכות משטחי העבודה שלה. לאחר עשרות שנים של מתן שירות, הבנו שאחד מהצרכים הבסיסיים של הלקוחות זה שקט נפשי. מחלקת שירות הלקוחות שלנו ערוכה לתת שירות מקצועי לכל פניה, על מנת שתוכלו ליהנות ממשטחי העבודה של אבן קיסר לעוד שנים רבות קדימה.

אביזרים משלימים
בעל הדירה הוא בעל הדעה. דגם מספר 5003

 6. מתנות קטנות

אם החלטתם על שדרוג המטבח או מוצר אחר שניתן לכם על ידי הקבלן, לפני שהותקן בדירה, אתם יכולים לקבל זיכוי מטעם הקבלן בתנאי שאת התחליף לאותו הפריט קניתם מאותו הספק. לא מדובר בסכומים גדולים אמנם, אבל עדיין זה טיפ חשוב.

7. המילה האחרונה

אם קניתם את הדירה כשהיא כמעט מוכנה ובפגישה עם מתאמי שינויי הדיירים אומרים לכם שאי אפשר לעשות שינויים, זוהי אינה גזירה משמיים. לאחר שתקבלו את המפתח, הדירה היא שלכם ובבית שלכם אתם יכולים לעשות מה שאתם רוצים. זה פשוט עניין של תקציב. אבל הגישה שלנו אומרת שבית כמו בחלומות מעצבים פעם (אולי פעמיים) בחיים, אז חבל להתפשר.