דילוג לתוכן המרכזי
בקריאה למטבחי איקאה
לכל המאמרים
הבא
הקודם

למטבחי איקאה

16/06/2021
3 דקות קריאה

שוודיה – ישראל סיפור אהבה

איקאה מטבחים ואבן קיסר

שיתוף הפעולה בין שני מותגי עיצוב מובילים: חברת אבן קיסר הישראלית וחברת איקאה השוודית משלב בין פונקציונליות לחדשנות עיצובית ומאפשר לכם לתכנן ​מטבח במגוון סגנונות, תוך שילוב משטחי העבודה המעוצבים מבית אבן קיסר.

זה היה רק עניין של זמן עד ששתי מעצמות העיצוב יחברו להן יחד: אבן קיסר – חברה ישראלית שהפכה לשם בינלאומי בתחום משטחי העבודה והחיפוי חברה לאחרונה לשיתוף פעולה עם ענקית העיצוב הבינלאומית איקאה – שהביאה את רעיון ההרכבה המודולארית לכל תחומי הבית, וגם לעיצוב מטבחים.

שיתוף הפעולה בין איקאה מטבחים לחברת אבן קיסר מאפשר ללקוחות איקאה לבחור מטבח לטעמם מתוך מגוון סגנונות, ולהתאים לו את משטח העבודה הנכון בעבורו מתוך תשעה דגמי משטחי עבודה מובילים של חברת אבן קיסר. שיתוף פעולה זה מאפשר ללקוחות איקאה לקבל את המטבח המושלם: מודולארי, נוח לתכנון עצמי ופשוט להרכבה, וגם מטבח המשלב משטח עבודה של חברת אבן קיסר הידועה במוצרים עמידים, קלים לתחזקה ולניקוי, ששומרים על מראה חדש לאורך זמן, ובייחוד: משטחים המייצרים אמירה עיצובית שמשלימה את המראה הכולל של המטבח.​​​

פינת עבודה
דגם 2003 מענה לטרנד הבטון

הקו העיצובי של איקאה מציע ארבע סגנונות מטבחים עיקריים: בסגנון כפרי במראה רך ובשילוב חומרים טבעיים (3350, 3200), מטבחים בסגנון מודרני עם קווים נקיים וחומרים תעשייתיים (20033040), מטבחים המשלבים עיצוב סקנדינבי מסורתי בו עץ הלבנה הוא מוטיב מרכזי (3141, 2230) או מטבחים בהם עיצוב שוודי צעיר ומעודכן (6100). 

למראה מטבח קלאסי ונקי העדיפו משטח עבודה בגוון בהיר, לבחירתכם מגוון דגמים: Eggshell 3141, Linen 2230. לקבלת מראה אורבאני בחרו במשטח עבודה אפור מדגם 2003 Concrete או 3040 Cement המדמים משטחי בטון, ומתחברים לטרנד הבטון התעשייתי המוביל בעיצוב פנים בכלל ובעיצוב מטבחים בפרט. 

3141_Eggshell

לעיצוב מטבח דרמטי ועשיר העדיפו משטח עבודה שחור מדגם Nightsky 6100. אם בחרתם במטבח בסגנון כפרי, השלימו את המראה הרך במשטח עבודה בגווני אבן חומים בניהם: Walnut, 2370 ,Mocha 2370, 3200 Baja.

מתוך הבנת הליין העיצובי של חברת איקאה, והיכרות עמוקה עם הקהל הישראלי וצרכיו התאימו מעצבי חברת אבן קיסר תשעה דגמים מובילים של משטחי עבודה, כך שללקוחות איקאה מטבחים נפתחת אפשרות למגוון שילובים אפשריים בין סגנון המטבח לצבע טקסטורה וגימור משטח עבודה משלים מבית אבן קיסר.

מטבחי-איקאה-ואבן-קיסר-דגם-6100
6100 Black Noir

משטחי העבודה של אבן קיסר הנמכרים באיקאה משתייכים כולם לקולקציית קלאסיקו של החברה המשמרת את המראה הטבעי של אבני הקוורץ עם מוטיב 'מלח פלפל' מנוקד​ עדין. את עיצוב מטבח איקאה שבחרתם תוכלו להשלים עם משטחי עבודה במגוון סגנונות.

מטבח-איקאה-עם-דגם-2370
מטבח איקאה, דגם 2370 Mocha

התפיסה העיצובית של איקאה לפיה יש לתת מענה איכותי לסגנונות חיים מגוונים במחיר סביר, פוגשת את האיכות הבלתי מתפשרת והמגוון העיצובי שמציעים משטחי הקוורץ של חברת אבן קיסר תוך התייחסות לצרכים ייחודים של הקהל הישראלי בניהם: מקררים גדולים, ריבוי של מקומות אחסון וכמובן התייחסות מיוחדת למטבחים כשרים ועיצובם.

שיתוף הפעולה בין אבן קיסר הישראלית לאיקאה מטבחים מציע ללקוחות הישראלים איכות, עיצוב ופונקציונליות הכול במטבח אחד.

 עצבו את המטבח שלכם בקלות בעזרת אפליקציית עיצוב המטבח של אבן קיסר >> Visualiser

לעמוד הקולקציות

לרשימה של נקודות המכירה