דילוג לתוכן המרכזי
בקריאה חיפוי קירות
לכל המאמרים
הבא
הקודם

חיפוי קירות

16/06/2021
4 דקות קריאה

אחד מאבני היסוד בעיצוב הבית לאורך השנים הוא השימוש בחיפויים לקירות פנים וחוץ. בכל חללי הבית, ניתן להשתמש בחיפויי הקירות בכול, כך לרוב ניתן לראות שימוש בעיקר בחלל המטבח ובחדר הרחצה. אלה המקומות בהם חיפוי הקיר משמש מעבר להיותו פריט עיצובי, גם מגן פונקציונלית על הקירות מפני לכלוך ושחיקה. 

בעבר השתמשו לרוב בחיפוי קירות מחומרים כמו קרמיקה, אך כיום המגוון הולך וגדל כך שניתן לראות גם שימוש בחיפוי קירות מחומרים כמו עץ, באבנים טבעיות, מתכת, זכוכית וכמובן שיש. מעבר לכך, כיום קיימים מגוון חיפויי קירות בעלי מרקמים ייחודים, בשלל צבעים וגם עיצובים המשלבים מרכיבים קלאסיים עם מודרניים. 

מה זה חיפויי לקיר?

חיפויי לקיר הינו כיסוי לקירות, העשוי מחומרי גלם מתאימים ובכך מספק פתרון ויתרון לצרכים עיצוביים כמו גם לצרכים מעשיים כמו הגנה ושימור. בדרך כלל חיפויים לקיר שכיחים בבית במרחב המטבח ובמרחב הרחצה, בגלל המענה המושלם שהם מספקים לצרכי מרחבים אלה. 

חיפוי קיר במטבח שכיח בעיקר כתוצאה מסיפוק יתרונות עיצוב ופונקציונליות של מרחב זה. ואכן, ניתן לראות בדרך כלל במטבחים חיפויים לקירות מעוצבים לאורך המרחב בו מתרכזת עיקר העבודה במטבח, כך שנוצר איזון ומענה המשלב עיצוב מרהיב בנוסף לפונקציונלית ההגנה של הקיר ושימורו לאורך זמן. 

כיום, ישנו מגוון רחב של חיפויים לקיר בתחום עיצוב המטבח ובמיוחד כדאי להכיר את האופציות של אבן קיסר, עם משטחים ייחודים בהם ניתן להשתמש כחיפויים ולהבנות את מראה המטבח לפי הטעם האישי והייחודי שלכם. ניתן לבחור בעיצוב הקונבנציונלי כמו אריחים, או בעיצוב מודרני יותר כמו משטח דק ורציף של חיפויי, הודות לפיתוחים טכנולוגיים חדשניים.

כמו כן, בחדרי הרחצה בבית חיפויי לקירות הם פתרון מעולה להגנה על הקירות מלחות, ובמיוחד באזורי רטיבות נפוצים כמו סביב הכיור או האמבט. עקב כך, חדרי רחצה רבים מרוצפים לחלוטין ועמידים למים. עם זאת, יש גם חדרי רחצה רבים שמערבבים כמה חיפויי קירות ומנצלים את השימוש בהם באופן סלקטיבי לאזורים הנחוצים ביותר. ישנם חיפויי קירות מחומרים שונים שבדרך כלל בוחרים להשתמש בהם כמו אריחי זכוכית, פסיפס אריחים, אריח מזוגג ועוד. 

4601_Frozen-Terra

אבן קיסר 

ידועה בעמידותה, נצחית ואלגנטית. לכן, אבן קיסר היא אחד מהחומרים הטובים ביותר גם לשימוש בבחירה ועיצוב של חיפוי לקיר. אבן קיסר זמינה במגוון צבעים מבהירים עד כהים, אבן קיסר מקנה אפשרות גם למרחב עיצוב אישי, כך שתתאים לכל מיקום, תשתלב בכל סגנון, תרצה כל טעם ותאפשר ייחודיות בכל עיצוב.

חיפוי קיר למטבח

בבחירה באבן קיסר לחיפויי קירות במטבח ניתן לבחור בחיפויים מגוונים העשויים קוורץ בשלל מרקמים וצבעים. מעבר לכך, אפשר גם לבחור ולעצב חומרים אלה מבחינת דוגמאות שונות או מרקמים ייחודיים. כך שניתן לעצב בצורה ייחודית שתתאים לטעם האישי, לכל מטבח בפני עצמו. מומלץ לאחר בחירת חומר החיפויים לקיר, לבדוק שחיפויי הקיר מתאימים ומשתלבים עם העיצוב של כל מרחב המטבח. 

כמו כן, כדאי להכיר גם את האפשרות שמקנים המשטחים של אבן קיסר העשויים מחומר הקוורץ לעיצוב ושימוש כחיפויי של קירות במרחב המטבח. למשטחים אלה יתרון מבחינה פונקציונלית עקב כך שהמשטחים עמידים בפני כתמים, שריטות, מתנקים בקלות, ומבחינה עיצובית משטחי הקוורץ משדרים ומוסיפים אלגנטיות למרחב.

המשטחים מגיעים במרקמים שונים ובשלל צבעים. בנוסף, עיצוב עם משטחי הקוורץ מקנה אפשרויות רבות, עם דגמים בסגנון מודרני יותר, או דגמים בסגנון טבעי יותר או לחילופין דגמים המדגישים יוקרה ואלגנטיות, כדאי להכיר את הקולקציות השונות של אבן קיסר ולהכיר את הסגנונות השונים כדוגמת המוטיבו. 

חיפוי קיר לחדר האמבטיה

בבחירה בחיפוי קירות לחדר הרחצה ניתן לבחור בחיפוי החלל כולו, או בחיפוי אזורים מסוימים בהם קיימת בעייתיות של הצטברות רטיבות. ניתן לבחור בחיפויים של אבן קיסר העשויים מקוורץ ויכולים לשמש פתרון מצוין לכל חדר רחצה. החיפויים זמינים במגוון צבעים מבהיר עד כהה, כמו כן ניתנת האפשרות גם לבחור את עובי המשטח. כך אבן קיסר יכולה להקנות לחלל חדר הרחצה, עיצוב איכותי שישמור על חלל הרחצה, כמו גם יקנה לחלל עיצוב ייחודי, עם אופי והרבה יופי.

5133_Symphony-Grey

מומלץ מאוד לתכנן מראש את העיצוב החדש, לכן כדי להקל על שלב זה, מוזמנים להכיר את האפליקציה של אבן קיסר 'The Visualiser', שמאפשרת להתנסות בעיצוב. בכל זאת, בעיצוב מטבח או חדר רחצה קיים צורך להתאים ולשלב בין כל הפריטים במרחב שיצור עיצוב כללי וברור. כלומר, יש להתאים את האלמנטים השונים כך שיצרו במרחב הרמוניה מושלמת. 

לכן, מתוך הבנת חשיבות שלב התכנון בעיצוב, אבן קיסר מקנה לכל אחד ואחת את האפשרות לעצב לבד, באמצעות אפליקציית העיצוב, אפליקציית ה- Visualiser, המתבססת על הדמייה ממוחשבת של חללים. ניתן להכיר ולהתנסות באפליקציית העיצוב של אבן קיסר. 

באמצעות אפליקציית העיצוב, תוכלו לבדוק ולהחליף בין העיצובים למטבח, לצפות בהדמיה ולבחור בהתאם לטעם האישי. האפליקציה של אבן קיסר מדגימה בצורה מרהיבה את המשטחים הקיימים והחדשים של החברה ומאפשרת להבנות בצורה עצמאית את העיצוב הייחודי והנכון לכל מטבח או חדר רחצה.