דילוג לתוכן המרכזי
בקריאה מטבחים מעוצבים
לכל המאמרים
הבא
הקודם

מטבחים מעוצבים

17/06/2021
3 דקות קריאה

כולנו חולמים על מטבח יפה ומרשים, כזה שיתאים לאופי שלנו, להרגלי העבודה שלנו במקום החשוב בבית – וגם לעיצוב הכללי של החלל בו אנחנו גרים.
איך לוקחים את זה מכאן? בואו למצוא את עיצוב המטבח המתאים עבורכם

סגנונות מטבחים מעוצבים: איזה מטבח מתאים עבורכם?

מטבחים מעוצבים בסגנון כפרי – רומנטיקה, מרקים וסבתא

הצבע הבהיר הדומיננטי והשילוב של העץ המלא עושה לכם תחושה של חזרה לימים של פעם כשהכל היה פשוט ואולי גם טעים יותר (או לפחות ככה מספרים).
אם אהבתם את הקונספט של מטבחים מעוצבים בסגנון מטבח כפרי, כנראה שאתם רומנטיקנים חסרי תקנה שמחפשים לתת ולקבל אהבה. אפשר לנחש שיש לכם גם כמה עציצים קטנים בחלון,
שאתם עדיין משתמשים בספרי בישול עם ריח של כורכום, שאתם אוהבים ארטישוק בגלל הלבבות ומדי פעם גם מנסים לשחזר את המרק המיתולוגי של סבתא.

אישה שותה קפה ומניחה את המרפקים במטבח על משטח של אבן קיסר
עיצוב ורד שני. צילום רוני כנעני

מטבחים מעוצבים – סגנון מטבח חכם – סקרנות, יעילות ועיצוב משגע  

פעם המטבח היה ממוקם במקום נסתר, אולי אפילו בחדר צדדי, ויכולתם למצוא אותו לפי חוש הריח או מוזיקת השאנסון מהרדיו. המטבחים המעוצבים של היום נמצאים במרכז תשומת הלב בבית, למרות שלעיתים קרובות מדובר בחלל קטן יחסית.
מטבח בעיצוב חכם עוצב ותוכנן על ידי צוות המעצבים של חברת 'אביבי מטבחים', על מגוון אפשרויות התכנון החכמות שלו ובהתאם לאופן הבנייה הקיים כיום בישראל. 
קונספט המטבחים המעוצבים בסגנון חכם – מטבחים חכמים, או כפי שהם נקראים באנגלית – Smart Kitchen, מבוסס בין השאר על דינאמיות, חיסכון, ניצול משטחי עבודה במטבח וגם חדשנות, שבאה לידי ביטוי בתכנון, בחומרים ובעיצוב. 

מטבח מעוצב בסגנון חכם
מטבח מעוצב בסגנון חכם | צילום והדמיה מטבחי אביבי

בין אם חלל המטבח שלכם גדול או קטן – ככה תוכלו לבלות במטבח מעוצב עם קסם מסתורי שמלא במגירות סודיות, ארונות אחסון יעילים, משטחים שמחביאים כיריים ותנורים
ואפילו ארון מעוצב לכל דבר שמסתיר בתוכו עולם ומלואו. כל זאת מבלי לבזבז אף מקום מיותר.

מטבחים מעוצבים בסגנון מודרני: שאפתנות, מחשבה רחבה וחדשנות

מטבח מעוצב בחלל פתוח ורחב עם אי גדול באמצע וקווים ישרים, או במילים אחרות – שיהיה הכי מודרני ונוח. שולחן בר שתוכלו להניח עליו את הוויסקי היקר שהבאתם מהדיוטי פרי,
תאורה שצמודה לתקרה ומדבקות דקורטיביות שהזמנתם מסין כי נגמר התקציב. 
כל אלה אומרים עליכם שאתם אנשים שאפתנים שלא אוהבים שמגבילים אותם ורוצים שתהיה להם המילה האחרונה במטבח.

עיצוב בסגנון מודרני
מטבחם מעוצבים בסגנון מודרני – מטבח מעוצב על ידי שרה ברוך | צלם: שי בן אפריים

מטבחים מעוצבים בסגנון תעשייתי: יצירתי, מגניב ועדכני

אתם השפים בבית וכל השאר שפני ניסיונות – אבל היי, בדיוק בגלל זה מתאים לכם מטבח מעוצב שמרגיש ונראה כמו במסעדה טובה או לפחות בתכנית הבישול שרצה בלופ על המסך.
עד שתגשימו את החלום להתמודד בתכנית (ולזכות במקום הראשון, ברור), אתם עובדים בלי סו-שף ועושים הכול לבד כי רק אתם יודעים איך לשקול 100 גרם חמאה וכמה אגוז מוסקט צריך להוסיף לרוטב של הפסטה. 

אבן קיסר דגם 5130
מטבח בעיצוב תעשייתי עם המון נירוסטה – וגם המון מקום לסירים על הגז – בא לכם טוב, עם אופי של מסעדה ויצירתיות של בית.

מטבחים מעוצבים בסגנון צבעוני: אופטימיות, שמחה ו – שוקולד

אתם חייבים צבעים מסביב כמו חמצן למוח ולפעמים גם הגרביים שלכם לא ממש באותו הצבע, אבל זה אומר שאתם אנשים אופטימיים, וזה ממש טוב לבריאות. כל דלת ארון בצבע שונה או צבע אחד דומיננטי שמשתלט על הכל.
רק עושה לכם חשק להישאר במטבח – ליהנות, לבשל, לשמוח ולהתענג על קוביית שוקולד כמו שרק אתם יודעים. היתרון במטבח צבעוני הוא בכך שהוא תמיד נראה חגיגי – וכנראה שכך גם שגרת החיים שלכם.

מטבח צבעוני
מטבח בשני גווני כחול – הוסיפו לפחות עוד שניים. מעצבת: שני רינג | צילום: אדריאן דודה
מטבח מעוצב בסגנון צבעוני
עיצוב: ורד שני. צילום: רוני כנעני

 עשינו לכם חשק למטבח מעוצב בסגנון שלכם? היכנסו לקטלוג אבן קיסר והתחילו לעצב