דילוג לתוכן המרכזי
בקריאה חידוש מטבח
לכל המאמרים
הבא
הקודם

חידוש מטבח

25/07/2021
2 דקות קריאה

רעיונות לתכנון חידוש מטבחים

בוא להעניק למטבח שלך מראה חדש באמצעות רעיונות פשוטים

ישנן אלפי דרכים לגנדר את המטבח שלך, הגבול היחיד הוא הדמיון. הדגשנו כמה מהשינויים הקלים ביותר שניתן להוסיף לפרויקט עיצוב חידוש מטבח, לרבות מספר הפתעות לא צפויות שעלולות להפוך למאפיינים האהובים עליך.

ארונות

מאחר וארונות מטבח תופסים הרבה מקום על הקיר, זהו מקום הגיוני להתחיל בו את הפרויקט חידוש מטבחים. ניתן להחליף את הדלתות הקיימות בתנאי שהארונות עצמם במצב טוב. ניתן להשיג דלתות מוכנות בחנויות כלי הבית הגדולות ובחנויות העיצוב, או שניתן לתקל את הבעיה לבד, עם קצת צבע וכמה כלים. אם ברצונך באמת לשדרג את הדברים, ניתן להוסיף דפוסי כתר לראשי הארונות. במידה והדלתות עשויות מעץ מלא, ניתן להדגיש את צבע העץ על ידי שימוש בצבע עץ ואיטום פוליאוריטן.

אריחי קיר

אריחי הקיר יכולים להוסיף המון עניין חזותי לחדר, וזו דרך מצוינת לאחד את שאר האלמנטים העיצוביים בחלל. ניתן להתקין אריחי קיר על הקיר עצמו, או במקרה של אריחים קטנים כמו זכוכית או קרמיקה, למען הפשטות ניתן להתקין מראש על רשת, ואותה לחבר לקיר. במקרה זה קוורץ  ופורצלן הם אידיאלים, שימוש בגוון שתואם או משלים את גוון הדלפק יעצים את מראה חלל המטבח בצורה מושלמת. 

מכשירי חשמל

ללא ספק, מכשירי חשמל הינם חלק יקר מהמטבח שלך, ובמידה והם עובדים, אין צורך להחליף אותם רק בשביל ליצור מראה חדש. במידה ואינך מרוצה ממכשירי חשמל לבנים, אפשר להשתמש בצבע לרכב, ושוב, ניתן להשתמש בגוונים המשתלבים עם החלל, או אפילו גוונים מנוגדים במקרה של מקרר גדול, למשל. שינוי צבע מכשירי החשמל הוא רעיון פשוט ומקורי בתהליך חידוש מטבחים.

הדברים הקטנים

תשומת לב ראויה לפרטים הקטנים יכולה להגביר את התוצאה הסופית של פרויקט חידוש המטבח. מומלץ להחליף את הברזים עם גימור הכרום לברזים עם ניקל מוברש, על מנת לקבל מגע עכשווי. ניתן להחליף או לחדש מתגים ושקעים על מנת להוסיף לעיצוב הכללי, במקום להסיח את הדעת ממנו. כחלק מפרויקט חידוש מטבחים ניתן להחליף נברשות, ולא לשכוח את הנורות עצמן – ניתן להשיג נורות CFL חסכוניות מודרניות במגוון גוונים התואמים בדיוק רב לאור טבעי. ניתן להוסיף תאורה מתחת לארונות הקיר והרצפה, בשביל ליצור אווירה מוארת יותר.

השלם את מתיחת הפנים בחידוש המטבח על ידי החלפת המסגרות לחלונות, ריפוד מחדש של הכיסאות והשרפרפים, או פשוט הוספה של כריות מעניינות. על ידי תשומת לב מדוקדקת לפרטים אלו בנוסף לפרויקטים הגדולים, תזכה במטבח חדש ואטרקטיבי ללא צורך בתכנון מחדש.