דילוג לתוכן המרכזי
בקריאה חדר אמבטיה לבן
לכל המאמרים
הבא
הקודם

חדר אמבטיה לבן

27/05/2021
3 דקות קריאה

רעיונות לחדר רחצה לבן – השראה ליצירת חדר רחצה לבן יפהפה

​חדר הרחצה הלבן הוא ההצהרה האולטימטיבית בפשטות, נקיון ועיצוב קלאסי. בשל הצבע, זהו חדר רחצה שמתאים לכל סגנון, בין אם הוא מסורתי, אלגנטי, או אולטרה מודרני. לבן נותן הרגשה של שלווה, רוגע וניקיון, שהם מה שכולם רוצים שיהיה בחדר הרחצה. חדר רחצה מסוג זה, מספק גם פנייה פשוטה לקונים פוטנציאלים כאשר תמכרו את ביתכם, כחדר רחצה קלאסי הוא בדרך כלל קרוב לראש הרשימה של רצונות הקונה.

יצירת עניין בתוך חדר רחצה לבן

הצבע הלבן, על אף שהוא מתאים באופן מושלם לחדר רחצה, יכול לגרום לחדר להראות ערום, במידה שעיצוב החדר לא נלקח בחשבון בצורה נכונה מראש. במיוחד אם אתם נחושים בדעתכם שחדר הרחצה יישאר לבן לגמריי, מבלי הוספה של נגיעת צבע, יהיה עליכם לשקול איך אתם הולכים להוסיף עניין לחדר בדרך אחרת.

מיני אמבטיה לבנה אבן קיסר

הוספה של אמבטיית "פרי סטנדינג" היא דרך להוסיף מוקד עניין לחדר הרחצה. במיוחד בחדר רחצה מסורתי, אמבטיה מעוגלת עם ברזים בעלי מראה עתיק, יוצרת את העיצוב האלגנטי האולטימטיבי.

הוספה של רצפות מלוטשות בכדי ליצור מראה המדמה ספא בחדר רחצה לבן, יוצרת תחושה של שלווה, ונותנת לחדר מראה יוקרתי, מבלי שצריך להוציא הון תועפות. רצפות עם תבנית מרקם, כגון רצפות בעיצוב משושה או אדרה, יוסיפו עניין לרצפה מבלי להיות בולטות מדי לעין.

זכרו, לעיתים רחוקות מאוד ישנו עיצוב חדר רחצה שכל אובייקט בו הוא לבן. תוכלו להוסיף עניין מבלי להוסיף צבע, על ידי הוספה של רצפת עץ יפה, סטנדים מעץ או מתכת, ארונות אחסון, או כסאות. סלי נצרים ואבן טבעית המשולבים לתוך העיצוב או הקירות של חדר הרחצה, גם הם מהווים דרך לתת תחושה של חמימות וטבעיות לחדר. אם אתם לא מעוניינים להוסיף צבע אחר לחדר הרחצה הלבן הקלאסי שלכם, אך כן מעוניינים ליצור נגיעה מיוחדת באמצעות אובייקט יחיד מסוגו, שיקלו להוסיף עבודת אומנות שתבחרו. יצירת קיר של מראות לא רק תוסיף קיר מאפיין בולט לחדר הרחצה שלכם, אלא גם תיצור תחושה אוורירית ורעננה לחדר הרחצה, מכיוון שהאור ירצד בין המראות ופני השטח הלבנים תוך שהוא יוצר אפקט מדהים וגורם לאשליה של יותר מרחב בחדר הרחצה שלכם.

הוסיפו נגיעה של טבע לחדר הרחצה שלכם על ידי הוספה של כמה צמחי בית (הם ישגשגו בסביבה הלחה), אשר יבהירו כל אדן חלון או משטח. השתמשו במדפים בכדי להציג את המציאות היחידות מסוגן שלכם, כגון קישוטים, או אובייקטים מחנות עתיקות, אשר תופסות את המבט ונותנות קצת אופי בעוד שבאותו הזמן דבקות לסגנון של חדר הרחצה.

מיני אמבטיה לבנה אבן קיסר

הוספה של נגיעות צבע

חדרי רחצה לבנים לא חייבים להיות ערומים ומשעממים. הוספה של נגיעת צבע לעיצוב של חדר הרחצה הלבן, יכולה לשנות את המראה ואת התחושה של החדר בן רגע. צביעת קיר, עיצוב קיר של אריחים צבעוניים (קיר שלם או קטע מסויים), או הוספת אביזרים צבעוניים, בהחלט יכולים להוסיף ניגוד צבעים ולתת אופי לחדר הרחצה הלבן.

חשבו על הוספה של מגבות בצבעים בהירים, שטיחונים, או אביזרי רחצה או אחסון בהירים. הדבר הנפלא כאשר אתם נותנים לחדר הרחצה שלכם אופי בדרך זו הוא שאם נמאס לכם מצבע מסויים, אז כל מה שעליכם לעשות זה להחליף את האביזרים והמגבות לצבע חדש, ויהיה לכם חדר רחצה שונה לחלוטין.