דילוג לתוכן המרכזי
בקריאה משטחי שיש
לכל המאמרים
הבא
הקודם

משטחי שיש

25/05/2021
2 דקות קריאה

לוקחים את השיש צעד אחד קדימה
שיש אבן קיסר – שילוב של עיצוב, איכות ועמידות
שיש הוא אחד מהמרכיבים החשובים ביותר במטבח, באמבטיה, בריצוף, בחיפוי ובשפע יישומים נוספים ברחבי הבית.

חברת "אבן קיסר" מייצרת משטחי קוורץ, המהווים פתרון אופטימלי למשטחי עבודה, חיפוי קירות וארונות ויישומים נוספים. הודות למאפיינים של משטחי הקוורץ של אבן קיסר, המשטחים מתאפיינים בחוזק וגמישות, עמידות ופונקציונאליות לשנים רבות. אך מעבר למאפיינים המעשיים של המשטחים, שוקדת אבן קיסר בפיתוח דגמים בהתאם לטרנדים ועיצובים בינלאומיים מובילים.

מהם היתרונות של שיש אבן קיסר?

עיצוב בהתאם לטרנדים העולמיים. קולקציית המשטחים של אבן קיסר מעוצבת בהתאם למגמות השולטות בסצנת העיצוב הבינלאומית. בקולקציה תוכלו למצוא דגמים בהשראת חומרים טבעיים גימורים שונים ואף חומרים תעשייתים למראה אורבני. הקולקציה כוללת מספר משפחות עיקריות: משפחת דגמי הבטון הגולמי, דגמי הקלאסיקו ודגמי ה- Supernatural המאופיינים בדגמים בהשראת אבנים יקרות בעלות עורקים ונימים במראה טבעי. כמו כן קיימות שתי קולקציות נוספות Motivo המתאפיינת במשטחים בעלי טקסטורה מחוספסת ומשפחת דגמי הקונצ'טו העשויים אבנים חצי יקרות בעבודת יד בחצי שקיפות.

מגוון הקולקציות מאפשר לכל ארכיטקט, מעצב ולקוח להתאים את המשטח לקו העיצובי הכללי בהתאם לטעמו וצרכיו האישיים.

עמידות. משטחי שיש של אבן קיסר שומרים על המראה החדש לאורך שנים. הודות למאפייני הקוורץ, עמידים המשטחים בפני שריטות וחבלות הנפוצות באקלים הסוער של המטבח והאמבטיה.

קלות התחזוקה. אם מצאתם עצמכם פעם מקצפים את שיש המטבח שלכם מכתמי הרטיבות שנוצרו עליו או כתמים אחרים, הרי שמשטחי שיש של אבן קיסר עמידים בפניהם לחלוטין. משטחים אלה אינם דורשים איטום או חומרי ניקוי מיוחדים, מה שכמובן מקל מאוד על בני הבית בשמירה על הניקיון וההיגיינה של משטחי שיש אלה.

תמונת אווירה משטח אבן קיסר

אז איזה שיש אתם צריכים?

משטחי שיש של אבן קיסר מגיעים בגודל סטנדרטי, המאפשר התאמה מקסימלית לצורכי הלקוח באמצעות חיתוך מדויק. בנוסף, יכול הלקוח לבחור את עובי השיש הרצוי לו ולהתאימו ליישום המדויק – האם מדובר בשיש לחדר האמבטיה או למטבח? האם מדובר באותם משטחי שיש שישמשו לחיפוי או כמדרגות? לכל יישום ישנן דרישות אחרות וביכולתם של מעצבי החברה ומומחיה להתאים במדויק את עובי השיש וגודלו כמו גם את אופי הגימור.

תמונת אווירה משטח אבן קיסר

האם מעדיף הלקוח משטחי שיש מלוטשים ? ואולי הוא מעדיף משטחי מאט או משטחים בגימור טבעי ? מבט קצר בקטלוג חברת אבן קיסר יגלה מיד כי המבחר גדול, האפשרויות רבות וכל מה שנדרש ללקוח הוא… לבחור.

שיש אבן קיסר

לקטלוג הקולקציות

לרשימה של נקודות המכירה