דילוג לתוכן המרכזי
בקריאה הקונספט האוס של אבן קיסר - להכיר. לבחור. להתרגש
לכל המאמרים
הבא
הקודם

הקונספט האוס של אבן קיסר - להכיר. לבחור. להתרגש

29/06/2021
5 דקות קריאה

להפעיל את הדמיון, לשחק עם החומרים, לקבל רעיונות חדשים, לבחור עם כל החושים. בואו לקונספט האוס לעצב את המטבח שתמיד דמיינתם ולראות אותו מתעורר לחיים.

קונספט האוס אבן קיסר
קונספט האוס אבן קיסר. צילום: אסף פינצ'וק

מהיום אפשר להפסיק לדמיין

מחפשים משטח למטבח? בואו לבחור את המשטח המתאים ביותר עבורכם בקונספט האוס שלנו. מתחם עיצוב ייחודי בו תוכלו לבחור משטח מגלריית לוחות ענק, לנסות שילובי גוונים וחומרים שונים ולעצב הדמיות למטבח החדש שלכם. ככה בוחרים היום משטח למטבח

המתחמים של הקונספט האוס

הדרך למטבח שתמיד רציתם עוברת בכמה תחנות. מה מחכה לכם אצלנו?

גלריית לוחות שלמים – לראשונה, כל לוחות אבן קיסר במקום אחד, כדי שתוכלו להרגיש ולגלות את האופי המיוחד של כל דגם

ספריית חומרים – המקום לשלב בין חומרים, צבעים ומרקמים, ליצור לוח השראה אישי ולהבין מה הכי נכון לבית ולמטבח שלכם

מערכת הדמיות – בחרו את המבנה האידיאלי למטבח שלכם, שלבו בו את הדגמים והחומרים ששמרתם וצרו הדמיה אישית שתשלח אליכם במייל סיכום

סורק חכם – סורקים ושומרים דגמים וחומרים משלימים, משלבים ביניהם, יוצרים הדמיות שיעזרו לכם לעצב את מטבח החלומות . בעמדת הצ'קאאוט תמצאו דוגמאות של המשטחים שאהבתם

ככה מתכננים היום מטבח

תכנון מטבח חדש יכול להיות עניין לא פשוט. אחרי הכל, אנחנו רוצים שהוא יהיה פרקטי, יתאים לסגנון החיים שלנו, יראה מעולה גם אחרי שנים ולבסוף, גם יעמוד בתקציב שהגדרנו.

נשמע כמו פרויקט? הנה החדשות טובות. הביקור באבן קיסר concept house יעשה לכם הרבה סדר בעיצוב המטבח ויאפשר לכם לראות איך העיצוב שדמיינתם הופך להדמיה מציאותית ומוחשית.

אבל עדיין רגע לפני שאתם קופצים לבקר, יש כמה דברים שכדאי לחשוב עליהם מראש.

קודם כל – הסגנון העיצובי שאתם אוהבים ומתאים לכם. אתם מוזמנים להכיר את סגנונות העיצוב השונים ולענות על כמה שאלות קלילות ומהנות שיעזרו לכם לברר מה הסגנון העיצובי שאתם אוהבים ואיזה דגמים יתאימו לכם. גם הצד הפרקטי חשוב ומשמעותי לא פחות. אנחנו מציעים לכם לחשוב ואפילו לכתוב בנקודות האם אתם אוהבים לארח במטבח חברים ומשפחה, מה סגנון הבישול ותדירות הבישולים, האם מבשלים ביחד או לבד והאם המטבח שלכם הוא חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית.

אחר כך מגיע נושא התקציב. המטבח הוא אחד החללים היקרים שאותם נעצב ונאבזר וחשוב להכניס את השיקול כספי לתכנון שלו. עם זאת, בטח לא תופתעו לדעת שאנשים מחליפים מטבח בממוצע רק פעמיים בחיים. כלומר, המטבח שתבחרו ילווה אתכם שנים, ואיכות החומרים צריכה להיות במקום גבוה בסדר העדיפויות. קחו בחשבון שהתקציב צריך לכלול את כל הפונקציות בעיצוב המטבח: משטח העבודה, נגרות (כלומר, הארונות), פרזול, תאורה, וגם את מכשירי חשמל.

עצה שלנו – אל תוותרו על ייעוץ מקצועי של מעצבת מטבחים או מעצבת פנים שמתמחה בתכנון מטבחים תוך התחשבות בפרמטרים הייחודיים שלכם – המרחב, הטעם, התקציב, סגנון החיים ועוד.

לעצב כמו מקצוענים

בקונספט האוס תוכלו לשלב חומרים שונים יחדיו בספריית החומרים העשירה שלנו וכן לעצב הדמייה תלת מימדית של המטבח שלכם עם כל החומרים שבחרת. המסע הדיגיטלי בקונספט האוס מלווה בצוות היועצים המקצועי שלנו אשר ישמחו לסייע לכם.

אנחנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר הקונספט האוס, לגלות מידע נוסף על המתחם, לראות מה כדאי להכין מראש וכמובן – לתאם ביקור. מחכים לכם!

יש לכם עוד שאלות? מוזמנים ליצור איתנו קשר או למצוא תשובה לשאלות נפוצות:

האם הקונספט האוס הוא אולם מכירות?

הקונספט האוס הוא מתחם תצוגה ומתן שירות מקצועי עבור כל דגמי אבן קיסר. מטרתנו היא לסייע לך בבחירת המשטח המתאים תוך מתן כלים רבים וידע דרך מסע מרתק בעולם העיצוב.

האם ניתן לסייר במתחם ללא סורק?

ניתן לחוות את הקונספט האוס גם ללא סורק. עם זאת הסורק הדיגיטלי הייעודי יוכל לסייע לך בשלבים שונים של המתחם ובעזרתו גם ניתן לתעד את הבחירות שלך ולשמור אותן באופן דיגיטלי.

האם הרישום מראש הוא חובה?

הרישום מראש אינו חובה. אנו ממליצים על רישום מראש כדי שנוכל לשמור עבורך סורק ייעודי אשר יעניק לך את החוויה המלאה ויסייע לך במסע הדיגיטלי במתחם.

למה אתם לא מוכרים בקונספט האוס?

השירות שלנו מתמקד במתן כלים ופתרונות בתחום המשטחים תוך כדי יעוץ מקצועי על ידי מעצבי הבית.

האם ניתן לראות דגמי קבלן במתחם?

הקונספט האוס כולל את כל דגמי הקבלן בתצוגת לוחות גדולים המאפשרת לקבל את הרושם המלא מהגוונים השונים והטקסטורות.

למה אתם נותנים הכל בחינם? מה פספסתי?

המטרה שלנו היא לתת לך כלים לשלב השיפוץ והבניה כדי לאפשר בחירה במשטח המתאים ביותר עבורך. סטנדרט השירות שלנו הוא מהגבוהים בארץ ובהתאם לכך אנו מעניקים גם את היעוץ המקצועי הטוב ביותר למשטחי אבן קיסר.

האם נוכל להתקשר לאחר הביקור כדי להמשיך את הייעוץ טלפונית?

נכון להיום אין באפשרותנו לתת יעוץ טלפוני. מעצבי הבית שלנו ישמחו לארח אותך בביקור חוזר במתחם ולסייע לך להגיע לבחירות הנכונות ביותר עבורך. אין הגבלה על כמות הביקורים בקונספט האוס ואנו מבטיחים להמשיך וללוות אותך עד הבחירה המושלמת.

האם אפשר לעלות את המטבח שלי בהדמיה?

ממשק ההדמיות שלנו מאפשר בחירה בין דגמים כלליים שונים של מטבחים. לדגם הכללי שתבחר ניתן להעלות את כל החומרים שבחרת במהלך המסע במתחם לכדי קומפוזיציה שלמה וכך ניתן לראות כיצד הם משתלבים יחדיו.
עם זאת, זהו אינו כלי לתכנון מטבח ספציפי עם מידות התואמות לחלל שלך.