דילוג לתוכן המרכזי
בקריאה שיש לאמבטיה
לכל המאמרים
הבא
הקודם

שיש לאמבטיה

25/05/2021
3 דקות קריאה

שיש לאמבטיה של אבן קיסר​
משטחי שיש לאמבטיה – ללא פשרות 

המגמה של יצירת חווית ספא יוקרתי בתוך הבית, הופכת ליותר ויותר פופולארית בזכות ההבנה בצורך של כל אחד מאתנו במקום שקט, נוח ומרגיע כחלק בלתי נפרד וחשוב של חיי הפנאי בעולם המודרני. 

חברת אבן קיסר רואה עצמה כשותפה טבעית למגמה גלובלית זו, ולוקחת את המגמה צעד אחד קדימה, על ידי יצירת משטחי שיש לאמבטיה אקסקלוסיביים, המשלבים מגוון רחב מאוד של סגנונות עיצוב הקולעים לטעמו של הלקוח הישראלי. החברה מציעה ללקוחותיה הרבים לממש את החלום העיצובי שלהם, על ידי בחירה באבן קיסר גם בריצוף של שיש לאמבטיה.

שיש לאמבטיה של אבן קיסר המורכב מקוורץ, יאפשר לכם לרצף את האמבטיה בדיוק על פי הצרכים והתשוקות שלכם.

test

שיש לאמבטיה של אבן קיסר מעניק לכם יתרונות רבים

הפתרונות שחברת אבן קיסר מציעה ללקוחותיה בתחום של שיש לאמבטיה מאפשרים כמעט לכל לקוח לרצף את האמבטיה על פי הצרכים שלו, ללא צורך להתפשר על חלום הנוחות והיוקרה. 

חברת אבן קיסר מציעה שיש לאמבטיה, על פי רצון הלקוח, הכולל יחידות בגודל 144על 305 ס"מ. השימוש בחתיכות גדולות בריצוף שיש לאמבטיה, יוצר מראה מרשים ומלא עוצמה, המשדר ניקיון ואסתטיקה של יחידה שלמה אחת, זאת בניגוד למראה המקוטע שנוצר הרבה פעמים כאשר משתמשים בריצוף שיש לאמבטיה בחלקים קטנים יותר של שיש.

אבן קיסר מאפשרת ללקוחותיה הנמצאים בתהליך עיצוב חדרי אמבטיה להשתמש במוצרי שיש לאמבטיה במגוון של אפליקציות החל מריצוף, משטחים העליונים של הכיור ועד חיפוי הקירות. אלמנט זה מאפשר אחדות עיצובית גם מבחינת החומר וגם מבחינת הטקסטורה.

שיש לאמבטיה של אבן קיסר הוא פתרון נפלא לסביבה מלאת לחות
השיש לאמבטיה של אבן קיסר העשוי מקוורץ מעניק היגיינה ואסתטיקה, גם בסביבה מלאה בלחות כדוגמת חדר האמבטיה. המשטחים שאינם בעלי נקבים מטבעם, עמידים בפני מים, לחות, טחב ובקטריות, לכן הם אידיאליים לשימוש בריצוף באזורים רטובים ובמיוחד בריצוף שיש לאמבטיה.

אמבטיית זן

שיש לאמבטיה של אבני קיסר אינו דורש איטום לעולם והתחזוקה שלו מועטה, הוא שומר תמיד על מראה רענן וחדש. הציפוי החזק, הבלתי ניתן לחדירה, הופך את ניקיון האמבטיה לפשוט כאשר ברוב המקרים, כל מה שנחוץ הם סבון ומים. הניקיון המינימאלי של משטחי שיש לאמבטיה הוא כמובן ידידותי לסביבה ולכן ניתן להשתמש בו גם בפרויקטים של בנייה ירוקה.

העובי של משטחי השיש לאמבטיה של אבן קיסר, שהוא 13 מ"מ יחד עם הגודל הייחודי של הלוחות שלהם, מפחיתים את כמות השימוש בחומרי הדבקה ואיטום. עובדה זו עוזרת לא רק להליך בניה פשוט יותר, אלא מורידה את הצורך בהחלפת החומרים בעקבות בלאי.

שימוש במשטחי הקוורץ של אבן קיסר, בריצוף שיש לאמבטיה, יוצר את האווירה הרגועה והנינוחה שלה אנחנו כל כך זקוקים בקצב החיים המהיר הזה.

לקטלוג הקולקציות

לרשימה של נקודות המכירה